Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.182
    2.834
    113
    Heftig!
    Gefeliciteerd met haar geboorte.
    Probeer alles vast te leggen, fotos video's en in een dagboek.
    Dat is heel waardevol
     
  2. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ach lieverd ik heb hier totaal geen woorden voor maar wil je enkel even een dikke knuffel geven. Ik hoop dat jullie mooie meisje snel mag aansterken en goed van je dat je wat hulp wilt zoeken. Nogmaals dikke knuffel en je bent er al voor jullie kleine door er simpelweg te zijn.
     
  3. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    @BabyMiraB Gefeliciteerd met jullie dochter!!
    Maar jeetje wat heftig zeg! Ik kan me haast niet voorstellen waar jullie nu doorheen gaan. Ik hoop heel erg dat jullie dochter snel opknapt en het jullie lukt om alles een plekje te geven. Hele dikke knuffel!
     
  4. Mery

    Mery Bekend lid

    24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!Heel verdrieig om te horen dat je meisie het moeilijk heeft.Ik hoop dat ze gauw opknapt .Heel veel sterkte gewenst.Je kan helaas niks voor haar doen behalve er voor te zijn en haar te knuffelen/vast houden als dat mogelijk is.En hoop te houden dat er betere tijden aan zullen breken.Dikke knuf.
     
  5. K00

    K00 Niet meer actief

    Ik stuur alle kracht en geluk en zonnestralen die er maar zijn jullie kant op!
     
  6. Patri1982

    Patri1982 Fanatiek lid

    5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Wow meisje, wat een ellende. Ik wens jullie veel sterkte toe en zoals hierboven is gezegd, film alles, neem zo veel foto’s als je kan en inderdaad, praat met iemand. X
     
  7. Mery

    Mery Bekend lid

    24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Hoe gaat het met jullie?
     
  8. BabyMiraB

    BabyMiraB Lid

    5 jun 2018
    12
    4
    3
    Vrouw
    Super bedankt voor alle lieve berichtjes!
    Vandaag hebben wij met de kinderarts gesproken en ze gaan nu alle laatste middelen uit de kast halen om te kijken of ons meisje zelfstandig kan gaan ademen, want ze zit op het maximale beademings-, zuurstof- en stikstofniveau. Ze hebben meerdere soorten beademing geprobeerd en meerdere soorten medicatie geprobeerd, maar alles geeft maar tijdelijk een positief effect. Als dit niet gaat werken in de komende week kiezen wij ervoor om er mee op te houden, anders zal ze hersenbeschadiging oplopen en meer als een kasplantje gaan leven...

    Wij bereiden ons vast voor op het afscheid met familie en laatste wensen en tips en ideeën zijn heel erg welkom mochten jullie nog iets weten. We hebben tot nu toe make a memory in gedachte en een gipsafdrukje laten maken.

    Ik hou jullie in de loop van de week wel even op de hoogte tussen alle drukte door.
     
  9. Patri1982

    Patri1982 Fanatiek lid

    5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Oh nee, is het echt allemaal zo erg? Het spijt me zo en ook voor jullie meisje. Veel sterkte gewenst. X
     
  10. joepy

    joepy Fanatiek lid

    12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    O Wat vreselijk wat jullie nu moeten doormaken ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe !
     
  11. Rombely

    Rombely Niet meer actief

    Wat een vreselijke situatie zeg. Veel sterkte voor jullie en ik hoop zo hard dat jullie meisje het gaat redden. Ik denk aan jullie.
     
  12. K00

    K00 Niet meer actief

    Ah nee shit.. Ik hoopte op positief nieuws..
    Ik hou hoop dat jullie kleine meisje het redt!
     
  13. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.182
    2.834
    113
    Heftig! Heel veel sterkte

    Veel foto's en filmpjes maken, hand en voet afdrukken.. (vinger afdrukjes)
    Daar hadden wij veel aan.
    Hoop dat ze het gewoon gaat redden.
    Knuf
     
  14. Stringetje

    Stringetje Fanatiek lid

    7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Ongelofelijk wat jullie voor de kiezen krijgen, veel sterkte. Hoop dat het tij keert en mocht dat niet zo zijn, dat je waardevolle onvergetelijke momentjes mag hebben met jullie meisje. Kan je haar wel vasthouden?
     
  15. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar wilde niet wegklikken. Ongelooflijk, wat een nachtmerrie :( ik wens jullie veel kracht en hoop op een wonder.

    Make a memory is heel waardevol voor ons geweest toen ons meisje was overleden. Het zijn prachtige foto’s geworden.
     
  16. Mila27

    Mila27 Fanatiek lid

    20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte! :(
     
  17. Mery

    Mery Bekend lid

    24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Wat moet het vreselijk zijn voor jullie.Ik hoop zo van harte dat jullie meis toch goed opknapt.Heel veel sterkte gewenst.
     
  18. louan

    louan Niet meer actief

    Wat verdrietig:(. Heel veel sterkte.
     
  19. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    Ik kan me niet voorstellen in wat voor situatie jullie doorstaan en woorden schieten te kort om eigenlijk te reageren op deze situatie! Super heftig en verdrietig! Probeer zoveel mogelijk vast te leggen op camera d.m.v. foto's en video's. Verder probeer te genieten van jullie meisje! Als jullie haar vast mogen houden doe dit zoveel mogelijk. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe!
     
  20. mar77

    mar77 Bekend lid

    10 okt 2010
    534
    129
    43
    Ik wens jullie heel veel sterkte
     

Deel Deze Pagina