Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orangeapple

    Orangeapple Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.047
    379
    83
    Ik lees nu net je topic.. wat verschrikkelijk en ontzettend verdrietig. Ik wens jullie heel veel sterkte.
     
  2. ellessinia

    ellessinia Actief lid

    13 nov 2014
    498
    477
    63
    Vreselijk. Ik heb er verder geen woorden voor. Gecondoleerd en heel veel sterkte!
     
  3. Bloempje01

    Bloempje01 Fanatiek lid

    10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Woorden ontbreken... Ik wens jullie ontzettend veel sterkte met dit onmenselijke verlies...
     
  4. xxmamaxx2016

    xxmamaxx2016 Niet meer actief

    Gefeliciteerd met jullie dochter.. helaas moet ik je ook condoleren met dit vreselijke verlies van jullie meisje.

    Ontzettend veel sterkte gewenst.

    X
     
  5. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Mijn hart huilt voor jullie! Ik wens jullie zo veel sterkte en liefde in deze verschrikkelijke tijden :cry:
     
  6. Spiegeleitje

    Spiegeleitje Actief lid

    11 feb 2018
    435
    365
    63
    Vrouw
    Hier zijn geen woorden voor...
    :cry:

    Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht samen!
     
  7. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.983
    2.279
    113
    Noord-Brabant
    Jeetje zeg! Ik ben er stil van. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
     
  8. Marchella

    Marchella Niet meer actief

    Het leven is zo ongenadig hard en volkomen kut op dit moment voor jullie :cry:
    Veel liefde en kracht gewenst.
     
  9. K00

    K00 Niet meer actief

    Wat verdrietig..... gecondoleerd....

    De hemel is een engeltje rijker...Wat had ik haar en jullie een fijn leven samen gegund.

    Heel veel sterkte met dit verlies..
     
  10. Love1987

    Love1987 Niet meer actief

    Sterkte met het verwerken van dit verlies!
     
  11. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Wat een ontzettend verdrietig bericht :(

    Heel erg veel sterkte met het verlies van jullie dappere meisje.
     
  12. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.983
    5.815
    113
    Och wat een verlies, jullie mooie meiske...Heel veel sterkte voor jou en je man.
     
  13. momim

    momim Niet meer actief

    Sterkte met dit verschrikkelijke verlies!
     
  14. Miss M

    Miss M Fanatiek lid

    19 mrt 2012
    2.387
    596
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lieve babymira,

    Ik heb je updates helemaal gemist en lees nu dit vreselijk verdrietige bericht :(
    Wat hebben jullie een klein, sterk en dapper meisje gekregen. En wat ontzettend oneerlijk en verdrietig dat jullie haar nu hebben moeten laten gaan.
    Heel veel kracht en sterkte gewenst met dit verschrikkelijke verlies.
     
  15. heidiane

    heidiane Fanatiek lid

    5 jul 2010
    1.720
    1.647
    113
    Wat ontzettend verdrietig nu jullie definitief afscheid moeten nemen van jullie kindje, heel veel sterkte voor de toekomst die nooit meer hetzelfde wordt.
     
  16. Kaila

    Kaila Fanatiek lid

    7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Wat verschrikkelijk en hartverscheurend. Heel erg veel sterkte de komende tijd!
    Wel heel fijn om te lezen dat ze jullie ook die mooie onbetaalbare momenten heeft gegeven en tot het eind toe jullie liefde heeft gevoeld!
     
  17. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.892
    25.243
    113
    Gecondoleerd met het verlies van jullie meisje. Heel veel sterkte!
     
  18. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Heel veel sterkte!! :cry:
     
  19. BabyMiraB

    BabyMiraB Lid

    5 jun 2018
    12
    4
    3
    Vrouw
    Heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal...

    Het is nu bijna een maand geleden ondertussen en de dagen vliegen voorbij. Het verlies is en blijft heel moeilijk, maar we hebben gelukkig veel afleiding en steun bij vrienden en familie. We hebben een vakantie cadeau gekregen dus daar gaan we even samen tot rust komen en even de tijd stilzetten.

    Maar het grootste cadeau wat we hebben gekregen deze maand was tijdens de nacontrole in het ziekenhuis. Ze hebben het bloed van Mira uit de navelstreng onderzocht en daaruit is gebleken dat zij niet de erfelijke vorm van downsyndroom had. Dit betekent dus dat wij in de toekomst gezonde kindjes kunnen krijgen en dat ons meisje gewoon een klein pechvogeltje was... Ik ben tot op de dag van vandaag heel trots op onze dochter en ze is hoe dan ook altijd onze kleine meid.

    Om even alles op te helderen, de operatie aan de 12 vingerige darm was een relatief makkelijke operatie, die aan de stokdarm daarintegen niet, dat had een heel hoog risico. Tijdens die operatie had ze een klaplong gekregen en dat had eigenlijk niet mogen gebeuren. Het ging even een weekje best goed en toen kreeg ze opnieuw een klaplong. Wat de vermoedens zijn is dat de slokdarm is gaan lekken en dat de slijm in de longen bleef zitten en al die dingen bij elkaar zijn fataal geweest voor ons schatje...

    We hebben er bewust voor gekozen om haar na het overlijden niet te laten opereren zodat we de oorzaak zeker zouden weten, dat wilden we haar niet aandoen ze heeft haar rust verdiend.

    Hopelijk komt ze af en toe even kijken hoe het met papa en mama gaat en ik hoop echt dat ze weet dat ze geliefd en gemist wordt.
     
  20. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.404
    362
    83
    Zuid-Holland
    Ik lees dit topic nu las, met tranen in mijn ogen.
    Heeeel veel sterkte gewenst!!
     

Deel Deze Pagina