Na bijna vier weken misselijkvrij te zijn geweest is het afgelopen maandag weer begonnen, en hoe... Heb vooral 's ochtends last en hoef niet over te geven, maar moet wel kokhalzen. Vanochtend was het zo erg dat ik in bed al lag te kokhalzen. Zat ik in mijn auto op weg naar mijn werk, werd ik helemaal duizelig, zag sterren en zwarte vlekken. Auto maar meteen aan de kant gezet en mijn mannetje gebeld. Hij heeft me opgehaald en thuis gebracht. Toch maar even de VK gebeld, ook omdat ik al bijna 2 kilo ben afgevallen vanaf maandag. Gelukkig kon ze vanochtend nog even op huisbezoek komen. Mijn bloeddruk was behoorlijk hoog, onderdruk van 90-95. Gelukkig klopte het hartje wel goed( heb het vanochtend voor het eerst gehoord), maar ze vond de hoge onderdruk en het feit dat ik in zo'n korte tijd zoveel ben afgevallen wel een beetje zorgwekkend en laat me voor controle oproepen in het ZH. Moet het voorlopig rustig aan doen en even niet werken. Dat is wel balen want was maandag, na drie weken vakantie, net weer begonnen en we zitten al zo krap in de bezetting. Maar ja, de gezondheid van ons kindje en mijzelf gaan nu even voor.
hier precies hetzelfde... paar dagen over geweest.. vandaag was echt het toppunt hoe het terugkwam. Niet normaal. ik lag ook al in mijn bed te kokken... Nou lekker dan! Op mijn werk ook nog een keer overgegeven en had ik thuis ook al gedaan. Wanneer gaat het nou over?? Vanavond naar verloskundige. Sterkte ook met jouw misselijkheid!