9 weken zwanger, ineens veel minder misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zuske, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuske

Zuske Actief lid

7 apr 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Na 2 x een missed abortion (vruchtje bij echo niet meer in leven) ben ik weer zwanger (IVF). Vandaag 9w1d. Vanaf week 6 ben ik vreselijk misselijk geweest, hele dag door en met veel braken. Brrr.
    Bij de vorige zwangerschappen was ik absoluut niet misselijk.

Maar sinds gisteren voel ik me ineens stukken beter. Kleine vlagen van misselijkheid komen af en toe even binnen maar niets in vergelijking met de afgelopen 3 weken. Nu was het echt een hel om zo beroerd te zijn maar ik wist tenminste zeker dat ik zwanger was, dat het goed ging met ons kleintje. En nu ben ik dus als de dood dat het mis is...
    Durf ook niet naar de gyn voor een echo... Stel dat...

Wat denken jullie?
    :)

2. Zuske

Zuske Actief lid

7 apr 2011
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand die dit kent?

:(

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Dat je minder misselijk bent zegt echt helemaal niks over of de zw.schap wel of niet goed blijft gaan
    de een is maar een week misselijk...de ander tot de 13 weken...of net als ik al 38 weken
    niks om je zorgen over te maken dus;)

4. Paddington

Paddington Niet meer actief

ik denk dat je je niet teveel zorgen moet maken ik was de eerste paar weken ook misselijk en werd steeds minder en bij me zoontje had ik helemaal nergens last van heb je al wel een echo gehad?
    en als je het niet vertrouwd kan je toich bellen naar je gyn om tevragen of je langs kan komen omdat je onzeker ben?

5. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vaak hoor je dat als je al vroeg in je zwangerschap misselijk bent ook eerder er vanaf bent. Ik heb juist tot 9 weken misschien 2x in totaal moeten overgeven, bij mij begon het erna pas tot een week of 15. Is toch bij iedereen anders en denk niet dat je je daar al te veel zorgen om moet maken.

6. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    ben de laatste tijden ook minder misselijk :) gewoon met vlagen. Kan echt nog wel eens overgeven maar over het algemeen hou ik me iets beter staande...ik ga er gewoon vanuit dat dit niets betekent want verder heb ik geen krampen of bloedverlies en wijst er niks op een vervelende situati.

De angst die je hebt kan ik goed begrijpen, maar het beste wat je kunt doen is toch zo min mogelijk zorgen maken. Als je toch erg blijft piekeren kun je natuurlijk altijd even bellen met je VK, ze zijn er ook voor om jou gerust te stellen :)

Succes en geniet van je zwanegrschap :D

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik was van week 6 tot week 9 misselijk. En ineeens was het weg...
    Om vervolgens bij week 11 weer terug te keren :)
    Toen tot week 14, en zie mijn banner. Dus ja hoor, ik herken het. Gelukkig zeggen kwalen niet altijd iets over het verloop van de zwangerschap! Maar killing is het wel. Mijn voorgeschiedenis was hetzelfde als bij jou, ook 2 maal een MA.
    Succes ;)

8. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je het over de duivel hebt..... Ik ben net sinds weken weer eens naar de wc kunnen rennen :D

9. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Bij mij was de misselijkheid ook opeens weg, ook de pijn in mijn borsten trouwens.
    Ik heb van de misselijkheid vanaf week 6 tot week 9 last gehad, daarna was het ineens over. De pijnlijke borsten waren met 15 weken helemaal verdwenen.

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    nee hoor....ik ben vanaf de 5e week tot nu misselijk geweest

Deel Deze Pagina