dag dames, Ik ben vorige week vrijdag naar 8 weken echo geweest en vk gaf aan dat de baby 6 weken is en dat ze heel voorzichtig een hartje zag kloppen, maar ze zei wel of het is gewoon 6 weken of baby groeit niet dus er kunnen complicaties ontstaan. Ik wist precies wanneer ik eisprong had en alles gepland. Daarna hebben we ook geen seks gehad. Ik moet dus aanstaande donderdag weer gaan voor een echo. Alleen vandaag ben ik zo onzeker en ik voel me totaal niet zwanger meer. Heeft iemand dit ook gehad waarna het goed kwam? Of wat als hartje niet meer klopt? Afgelopen week probeerde ik er niet aan te denken maar nog 4 dagen te gaan en ik begin nu wel over te piekeren
Ik heb er geen ervaring mee, maar wil je wel sterkte wensen met de komende paar dagen - wachten is zo naar! En duim voor je dat de meting er wat naast zat
Dit hadden wij ook met de eerste echo Uitgaande van mijn eisprong enz had ik toen zo 7 weken moeten zijn Maar op de echo was dat niet terug te zien daar was slechts het begin van een baby op te zien Nog zonder kloppend hartje en toen werd er ook gezegd of minder ver of zit niet goed.. 12 dagen later opnieuw een echo gehad toen met een flink kindje al en kloppend hartje was toen Volgens de echo 7.2 dus vond het al raar maar goed hartje klopte dus helemaal blij Nu vorige week weer echo gehad en toen heb ik het dus even nagevraagd hoe dat allemaal zit en dat het gezien mijn cyclus en eisprong enz niet kon kloppen toen zei ze dus ja het enigste wat ik dan kan bedenken is dat het kindje in het begin van de ontwikkeling een beetje moeite heeft gehad en daardoor dus niet overeen komt met je cyclus maar helemaal niks om verder zorgen over te maken
Ik kon het niet laten, ik heb gebeld en gezegd dat ik 2 weken wachten te lang vind. Ik mag morgen komen voor de tweede echo. Ik ben morgen volgens de berekening 7.5 ipv 9.5. Ik ben benieuwd!!