Druk in de buik, druk kind?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Robynn, 13 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    haha, wist even niet hoe ik de titel moest noemen.. :p

Ons kleine mannetje is behoorlijk druk!
    Bij wie was het zo dat je kindje ook als kind druk was..
    Dan bedoel ik niet perse de baby tijd, maar als ze kunnen lopen etc.. :D

2. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje was erg druk in m'n buik en is nu ook een actief en ondernemend mannetje.
    Nu zwanger van een meisje dat in de buik veel rustiger is, dus ben benieuwd hoe dat straks zal zijn...

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Dan houd ik me hart vast als hij zo druk ook buiten de buik is haha

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

De eerste echo van mijn oudste was met 8 weken, de gyn zei dat ie nog nooit zo'n druk bewegend stipje had gezien.....(hij is nu 18 dus de apparatuur was minder duidelijk dan nu, toen zag je een stipje)

En het klopte in zijn geval helemaal, aangezien hij ADHD bleek te hebben.....

5. Bee85

Bee85 Actief lid

9 mrt 2011
    189
    0
    0
    Hier klopt het ook wel aardig...
    Dochter was veel drukker in de buik dan zoon...
    Nu (ruim 1,5) kan ze ook amper stil zitten en is ze erg bewegelijk :)

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Klopt hier helaas ook.

Bij vriendin klopte het tegenovergestelde: rustig kindje in de buik met rustige zachte bewegingen en dat is ook een rustig en gemakkelijk kindje :)

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Klopte hier ook!

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Hier klopt dat niet. Zoontje was best rustig in de biik. Maar is nu een zeer actief, ondernemend en ontdekkend mannetje. Kan absoluut niet stil zitten.

9. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Bij mijn zoontje klopte het wel. Rustig in de buik en over het algemeen ook wel een rustig ventje. Ons dochtertje was heel actief en veel drukker in de buik maar ook zei is geen stuiterballetje haha. Ik denk niet dat dat altijd wat zegt.

10. Jo81

Jo81 Actief lid

27 dec 2011
    200
    0
    16
    Hier klopt het niet. Druk mannetje in de buik en nu een rustig lief zoontje van 2

11. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Onze dochter was ook heel druk in de buik. Is wel een prematuur maar zover ik het bij een baby kan zien valt het mee, ze is wel lang wakker en grijpt dan ook na alles wat ze ziet. Ook moet ze als kunnen zien anders gaat ze huilen.

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier druk ik buik, nog drukker er buiten.
    Grappige is wel dat ze haar voetjes over mn rib wreef om in slaaptekort komen, nu wrijf Ze nog haar voetjes over elkaar om in slaap te komen.
    Nu lijkt het of ik een heel.Rustig kind in mn buik hen, maar niets is minder waar. Met echo's is het net een stuiterbal. Maar.Doordat mn placenta voor ligt, voel ik dat bijna niet. Dus lijkt heel rustig, maar ik weet dat ze een druktemaker is.

13. Moli

Moli Niet meer actief

hier klopt het wel, een zeer drukke baby in de buik en nu een zeer druk lief meisje die hier rond huppelt haha.

14. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Volgens mijn moeder klopt het niet, wij waren alledrie druk in de buik, maar daarbuiten niet.

Bij mijn dochter klopt het echter wel, zij was vanaf week 15 al druk aanwezig in mijn buik en is nu nog steeds een actief en ondernemend meisje. Snel geprikkeld ook, als baby al. Ik merk duidelijk verschil met deze zwangerschap, dit kindje is vooralsnog een stuk rustiger, ondanks dezelfde ligging van de placenta. Of ze dat erbuiten ook is moet ik nog even afwachten! ;)

15. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.059
    2.555
    113
    Limburg
    Mijn zoontje was ook druk in de buik. Als baby was hij heel rustig maar is dat nu dubbel en dwars aan het inhalen.
    De kleine man in mijn buik is nog drukker dan mijn zoontje was, dus dat belooft nog wat :D

16. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Mijn zoontje was juist erg rustig in de buik en nu zit hij geen 1 seconde stil:$. Ook eventjes lekker knuffelen zit er met meneer niet in :D

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier klopt het.

Aiden was een erg rustige buikbaby. Nauwelijks gevoeld. Nu ook een rustig jongetje die in de hoek van de bank zich prima vermaakt met zijn Duplo..

Finley daarentegen.....was een wilde in mijn buik. Schopte mijn buik bont en blauw had ik het idee. En.....is nu geen stilzitter. Is het liefst constant in beweging. Veel drukker dan zijn grote broer.

18. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Ik hou mijn hart vast.... Buikbaby is een enorme druktemaker...

19. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Hier klopte het wel!
    Zoontje was erg druk in mijn buik en hij is nu nog steeds erg druk, ondernemend en kan geen 5 sec stil zitten :)

20. berna93

berna93 Lid

14 dec 2014
    11
    0
    0
    Tilburg
    In me buik was 't echt heeeeell drukk ja ennu hij geboren is, is er nog steeds geen verandering in de situatie hihi ;)

Deel Deze Pagina