welke babyfoon?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kristel33, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel33

Kristel33 Nieuw lid

21 mei 2008
    4
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hadden van iemand een babyfoon gekregen, dus ik dacht dat ik daar niet meer naar om hoefde te kijken. Gelukkig was mijn man zo bijdehand het ding gisteren uit te proberen en helaas.. hij doet helemaal niets!
    Nu wil ik vandaag een nieuwe gaan kopen, wie heeft er goede en slechte ervaringsverhalen? Er is zo veel keuze...

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik heb de alecto dbx 88

ideaal vind ik hem. reageert goed en stoort nooit!

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb ook de alecto, maar gebruik de zoekfunctie maar eens. Zijn al een heleboel topics over geweest.

4. Kristel33

Kristel33 Nieuw lid

21 mei 2008
    4
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ok thanks voor de reacties, ik kan er zeker wat mee!

5. randi

randi Niet meer actief

wij hadden eerst die van babymoov ( best duur) maar waren daar totaal niet tevreden van, de batterijen waren continu leeg. nu hebben we die van kidzzz topcom (koste maar 50 euro) en zijn daar heel tevreden van. geen storingen en een batterij die deftig lang meegaat

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    wij hebben nu een cameraatje met geluid die we via via hebben gekregen om eventueel bij de voordeur te zetten maar ja dat is bij ons eigenlijk niet nodig...
    maar in de beschrijving staat dat je hem ook kan gebruiken als babyfoon met camera dat hebben we pas uitgetest hoe het werkt en het werkt goed ook een goed ding!

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

wij hebben een babyfoon met camera van elro. bevalt super!

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Wij ook, ideaal!

9. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Je kunt ook kijken op www.kieskeurig.nl . Zag daar dat de kijkshop een erg goede heeft voor maar €42,-. Helaas is ie wel blauw/wit...past niet helemaal in onze babykamer maar goed...hij schijnt wel goed te zijn.

10. Nijntje1978

Nijntje1978 Actief lid

19 mei 2008
    205
    0
    0
    Brabant
    Wij hebben het nieuwste model van Philips, de SD530. Superding. Stoort niet en is helemaal te bedienen via de ouderunit.

11. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    alecto dbx88

ben er super blij mee, je kan zelfs je kindje horen ademen!

12. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Ik heb vandaag een ALECTO DBX-99 besteld via electrokoopjes.nl. Volgens mij een erg goed ding en op deze site scherp geprijst.

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hier ook de dbx-88.
    Super ding!

14. kaatje k

kaatje k Fanatiek lid

wij hebben een fijne van philips met dect technologie, prima, weet helaas het model niet uit mijn hoofd. Mijn vader had er een gekocht bij de HEMA die via radiokanalen werkt, nou, dus NIET kopen, je hoort er de kinderen van de hele buurt op. En mooi dat ze hem niet terugnamen bij de HEMA onder het mom van hij doet het toch... (het was te laat om te ruilen...)

Deel Deze Pagina