Wij hadden van iemand een babyfoon gekregen, dus ik dacht dat ik daar niet meer naar om hoefde te kijken. Gelukkig was mijn man zo bijdehand het ding gisteren uit te proberen en helaas.. hij doet helemaal niets! Nu wil ik vandaag een nieuwe gaan kopen, wie heeft er goede en slechte ervaringsverhalen? Er is zo veel keuze...
Ik heb ook de alecto, maar gebruik de zoekfunctie maar eens. Zijn al een heleboel topics over geweest.
wij hadden eerst die van babymoov ( best duur) maar waren daar totaal niet tevreden van, de batterijen waren continu leeg. nu hebben we die van kidzzz topcom (koste maar 50 euro) en zijn daar heel tevreden van. geen storingen en een batterij die deftig lang meegaat
wij hebben nu een cameraatje met geluid die we via via hebben gekregen om eventueel bij de voordeur te zetten maar ja dat is bij ons eigenlijk niet nodig... maar in de beschrijving staat dat je hem ook kan gebruiken als babyfoon met camera dat hebben we pas uitgetest hoe het werkt en het werkt goed ook een goed ding!
Je kunt ook kijken op www.kieskeurig.nl . Zag daar dat de kijkshop een erg goede heeft voor maar 42,-. Helaas is ie wel blauw/wit...past niet helemaal in onze babykamer maar goed...hij schijnt wel goed te zijn.
Wij hebben het nieuwste model van Philips, de SD530. Superding. Stoort niet en is helemaal te bedienen via de ouderunit.
Ik heb vandaag een ALECTO DBX-99 besteld via electrokoopjes.nl. Volgens mij een erg goed ding en op deze site scherp geprijst.
wij hebben een fijne van philips met dect technologie, prima, weet helaas het model niet uit mijn hoofd. Mijn vader had er een gekocht bij de HEMA die via radiokanalen werkt, nou, dus NIET kopen, je hoort er de kinderen van de hele buurt op. En mooi dat ze hem niet terugnamen bij de HEMA onder het mom van hij doet het toch... (het was te laat om te ruilen...)