Hoi, Ik ben nu 40+4 weken zwanger. Vrijdagavond heb ik wat buikpijn gekregen met krampen. Dit was haast te verwaarlozen en zaterdagochtend ook over. Heb die nacht ook goed geslapen. Zaterdagavond kwam het weer terug, iets heftiger maar nog steeds goed te doen.. Wel heel slecht geslapen omdat de pijn bleef. Zondag overdag steeds pijn en hebben ook kunnen timen maar uiteindelijk zaten er weer twintig minuten tussen de krampen. Van zondag op maandag niet geslapen.. Gisteren bij de verlos geweest en aangegeven waar ik last van heb. Ze heeft gekeken en had geen ontsluiting, alleen het 'tuitje' was iets korter geworden. Wel moest ik naar ha om te testen op blaasonsteking omdat ik erg veel moest plassen en de pijn ook heel goed daarvan kon komen. Bij de ha was zo niets te zien in mijn urine, maar vanochtend weer ingeleverd en staat nu op kweek en weet pas over een week de uitslag. De dag een beetje doorgesukkeld, in bad geweest toen geen pijn maar daarna kwam het wel weer zeer heftig. In de avond veel pijnlijke krampen maar kwamen ook erg onregelmatig. Zeer beroerd gevoeld maar denk dat dit door de vermoeidheid kwam. Vannacht wederom slecht geslapen, had wel paracetamol gepakt. Vanochtend huilend van de pijn aan mijn man gevraagd of hij thuis wilde blijven. Gelukkig is hij nu thuis. Vanochtend kruik tegen mijn buik aan gehouden, heeft een kwartier geholpen maar daarna begon het weer. Maar nog terug naar bed gegaan met paracetamol en even geslapen. Nu een half uur wakker en pijn is er nog! Voel gelukkig de baby wel bewegen en wil eigenlijk ook niet teveel paracetamol pakken.. Ik weet niet meer wat te doen. Wil eigenlijk niet bellen omdat de pijn heel onregelmatig is en gisteren ook nog geen ontsluiting had. Wat denken jullie wat het is? Moet ma terug maar dat ga ik met deze pijn niet trekken..
Klinkt als voorweeen, hopelijk zet net snel bij je door want dit lijkt me inderdaad niet prettig. Succes!!
Deze krampen bleken bij mij gewoon voorwerk te zijn waardoor idd de bmm verweekt.....ik voel de pijn met name in mijn rug en heb continu harde buiken waardoor lopen soms pijnlijk is. Tja........de laatste loodjes meid...we moeten nog heeeeeeeel even volhouden!
Vervelend meid!! Ik heb vorige week ook veel krampen gehad op een gegeven moment met 7 min ertussen we dachten yes het is begonnen maar na een dag en nacht zakte het weer en die kleine zit nu nog steeds in mn buik! Ook voorweeen. 1 pluspunt vaak zorgt dit wel al voor wat voorwerk! Maar als je zo veel pijn voelt dat je pcm moet nemen zou ik gewoon weer even bellen hoor vandaag want dan duurt tot maandag wel heel lang! Dat is nog 5 dagen!! Vinden ze echt niet erg hoor als je belt beter 1x teveel dan een keer te weinig!! Zakt het wel met douchen? Nou heel veel sterkte meid en laat even weten hoe het afloopt!
Even een update: Om 11.00 uur toch maar verlos gebeld ivm pijn. Was er om 13.15 uur en heeft inwendig onderzoek gedaan. Had nu voor 3/4 verstreken bmm en een halve cm ontsluiting maar veel te weinig voor de pijn die ik gehad had/ heb. Was ook nog niet het begin van de bevalling.. Ze heeft gyn gebeld, kon een nachtje in zh slapen met pijnbestrijding en slaapmedicatie. Dit wilde ik echt niet, heb nu slaapmedicatie voor thuis. Vanavond gebruiken met twee paracetamol en dan hopen dat ik kan slapen. Kan ik niet slapen blijft de pijn dan wordt ik vrij ingeleid. Gaat het goed mag ik gewoon thuis blijven en afwachten tot het begint. Ik hoop het laatste!! Nu weer regelmatig krampen en zijn ze nu twee uur aan het timen maar er zit regelmatig 8 tot 10 minuten tussen. Wel duren de krampen 1 minuut. We wachten maar af.. Ik wil jullie wel heel erg bedanken voor jullie berichtjes!!
Ik duim voor je dat het doorzet en je snel je kindje vast kan houden! Goed dat je gebeld hebt!! Succes!!