Ik ben sinds kort weer terug uit Amerika waar ik 7 jaar heb gewoond. Daar maakte ik altijd vanalles met pompoen uit blik, maar ik kan het niet vinden bij de C1000. Weet iemand waar het wel te krijgen is? Ik woon in Deventer.
Mis je de US niet? Je zou de Makro kunnen proberen als je een pas hebt. Ik zie het verder eigenlijk ook nooit in de super.
Wel gezien bij Expat winkel maar niet in blik bij gewone supermarkt. Wel bij AH in de diepvries in kartonnen verpakking
Hier kan je het inderdaad niet standaard in de supermarkt kopen. Hier in de omgeving Amsterdam wel in diverse delicatessen winkels en anders online eens proberen?
Ja, dat bedoel ik! Kun je Puplinge Poe mee maken, pompoen cake, koekjes etc. Errug lekker! Bedankt voor de ah tip, ik ga kijken en ook online!
Libby's, Pumpkin, 425g (for one 9" pie) | Kelly's expat shopping Ik ga zelf vaak naar deze winkel. Zoveel Engels en Amerikaanse producten.
Dat wat in dat blik zit, is dat gepureerde pompoen? Ik zoek ook al naar een alternatief en ik dacht de diepvriespompoen te koken, de staafmixer erdoor, is dat dan niet redelijk hetzelfde?
Kijk hier ook maar eens even voor Amerikaanse producten. Koop nu al uw Amerikaanse ontbijt- en bakproducten, sauzen, syrups, pindakaas en meer direct online | USfoodz
Waarom moet t perse uit blik zijn dan? Kan toch ook vers? Heb vandaag nog verse pompoensoep gemaakt voor de kindjes op mijn werk! Lekker dat ze t vonden!!