Na de bevalling heb ik een moedervlek op mijn schaamstreek gekregen. Poos terug jeukte hij wat, de huisarts vond het er niet raar uit zien ofz. Ik vind hem zelf er zo vreemd uit zien. Beetje dik Rondom lijkt hij wat los te zitten ( ga er niet aan zitten, dus weet niet als dat alleen zo lijkt ) Hij jeukt ook regelmatig Wat moet ik hier toch mee? Het maar gewoon vertrouwen?
Doorverwijzing vragen naar de dematoloog als je het niet vertrouwt. Dat is in ieder geval wat mijn huisarts doet met gekke moedervlekken. Hij kan dat echt niet op het oog zien.
De mijne zijn ook los . Ben al een paar kwijt maar deze dus niet , verder geen last van. Er is zelfs 1 moeder vlek die kleiner word . Is om de vlek heen een rondje donker van kleur? Dan kan het zijn dat ie zelf weg gaat dus . Snap alleen je huisarts niet dat ie je niet door stuurt. Heb je er een foto van?
oke vond dit wel een heel klein beetje grappig eigenlijk maar ik zou ook een verwijzing vragen, gewoon voor de zekerheid. Ook omdat je er dus wel last van hebt.
Ik had een moedervlek in mijn nek, die ook soms jeukte. Omdat het zo jeukte af en toe, krabte ik er soms per ongeluk aan. Ik heb het weg laten halen door de huisarts, het zekere voor het onzekere genomen. Dat kun je ook gewoon doen
Hier wordt morgen een moedervlekje op de rug weg gehaald, gewoon door de huisarts. Wat daarna op kweek gezet wordt voor onderzoek.Moet er wel bij zeggen dat ik als puber flink verbrand ben op mijn rug. Dus ik zou gewoon aangeven dat je het onderzocht wilt hebben. Huisarts deed ook helemaal niet moeilijk.