mooi weer! waar heen met je baby?

Discussion in 'Verzorging' started by silvana81, May 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

Feb 12, 2007
    2,777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Het wordt vooral vandaag een erg mooie dag en wij willen lekker naar buiten met onze dochter van 7 weken maar waar heen?

Wij wonen in Diemen en zijn al enkele keren naar het Amstelpark en Amsterdamse bos geweest om te wandelen maar waar zijn nog meer leuke plekken waar je goed met de kinderwagen kan wandelen?
    Wat gaan jullie vandaag doen?
    wat doen jullie met dit soort dagen met je baby? volgens mij kan je niet veel meer doen dan een wandeling maken.

ben benieuwd naar jullie tips,
    leuke/mooie gebieden om te wandelen hoeven niet in de buurt van Diemen te zijn hoor mag ook wat verder weg.

2. Daro

Daro Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    2,548
    0
    0
    West-Brabant
    Mijn zoontje was in de zomer al een paar maanden oud dus da's toch anders.. ik denk dat er met zo'n kleintje inderdaad niet veel anders op zit dan een stukje lopen en even een terrasje pakken of op bezoek bij iemand ofzo. Wij woonden toen in een appartement dus we vonden het heerlijk om op bezoek te gaan bij mijn vader en daar lekker in de tuin te zitten. Dat was voor ons al een dagje uit.

Wij doen:
    Wandelen, picknicken, naar de kinderboerderij/speeltuin/zwembad (maar daar is jullie kindje natuurlijk nog te jong voor), terrasje pakken, stukje fietsen, winkelen.

3. Laartje

Laartje Actief lid

Feb 16, 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je kindje iets ouder is kan je naar 't Wed dat is richting Zandvoort (kennemer duinen) een heel kindvriendelijk natuur meertje. Zijn altijd veel kindjes en je kan er lekker zitten, picknicken of wandelen (draagzak, kinderwagen lastiger). Alleen wat verder weg.

4. Laartje

Laartje Actief lid

Feb 16, 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk trouwens dat jullie dochter Lara heet zo'n goede naam :)

Share This Page