En dat dacht ik nu ook.. Ben nu onder behandeling in het ziekenhuis op de afdelingen kaakchirurgie en kno-arts.. en daar hoef je echt geen ponsplaatje voor mee te nemen.. alleen je ID en verzekeringspasje idd.. Maar vrijdag met het bloedprikken vroegen ze weer om een ponsplaatje.. Ik zou van de vk uitgaan.. Die zal het toch wel weten..!
ponsplaatje. Wat is dit precies en hoe kom je hieraan?[/quote] eigenlijk wel grappig, je kwam zeker ook nooit voor jezelf in het zkh. toen ik een aantal jaar geleden de laatste verstandskies moest laten trekken door de kaakchirurg, vroegen ze mij erook om. wist ik veel wat het was... moest het dus ook nog laten maken, ik weer terug naar de receptie. iedere keer als je afspraak hebt voor jezelf in het zkh vragen ze ernaar.
Sommige ziekenhuizen werken zelfs helemaal niet meer met een ponsplaatje. In het UMC Utrecht krijg je bijvoorbeeld een map mee met allemaal stickers erop en die worden overal opgeplakt. Zo hoeven er geen kopieën meer gemaakt te worden van het ponsplaatje.