Heb vd week een bestelling gedaan bij redcoon, keek ik net op de site staat er parcel delivered 24-03. Gister was ik niet thuis dus dacht misschien bij de buren? Die hebben niets ontvangen. Open ik de rest van TNT staat er zelfs een handtekening bij, voor ontvangst? Er was niemand thuis en overduidelijk is dit ook niet mijn handtekening (er is een N gekrabbeld.) Natuurlijk heb ik meteen het bedrijf gemaild, en morgen ga ik ze bellen.. maar ik heb er een naar gevoel bij. Heb het gevoel dat dit mijn neus even doorgeboord gaat worden omdat er voor getekend is (god mag weten door wie?) Iemand dit ook eens gehad?
Wat vaag zeg.Ja dat tekenen zegt eigenlijk ook niks hoor,op mijn werk kan iedereen pakketjes in ontvangst nemen van TNT als je maar een krabbel zet,nou ik doe altijd zomaar wat en we werken er met 15mensen dus tja.. Maar wel heel verveelend nu,andere buren ook geprobeerd? Ik zou idd morgen gaan bellen en een klacht indienen bij TNT want de postbezorger heeft duidelijk niet opgelet (of ze moeten er een verkeerd adres op gezet hebben).
Als ervoor getekend moet worden dan mag het nergens anders afgeleverd worden dan bij jou dus er klopt hier volgens mij dan inderdaad iets niet.
Nee daarom net.. maar als het bij de buren afgeleverd is krijg je ook een briefje in de bus. Daarbij mag het indd niet als ervoor getekend moet worden. Kan me hier echt druk om maken joh. Iets klopt hier niet
Ik heb ook wel eens getekend voor pakjes van de buren. Maar het gebeurt hier in de wijk regelmatig, degene die thuis is neemt alle pakjes aan en het komt ook altijd goed terecht.
Ik nog nooit, als er getekend moet worden voor een pakje dan hebben wij altijd een briefje in de bus met een aanduiding wanneer ze het opnieuw komen brengen, alleen als er niet voor getekend hoeft te worden bieden ze het bij de buren aan. Bij ons is dat altijd zo geweest en nog steeds zo.
Vaag. Inderdaad bellen/mailen met de afzender. Je kunt ook contact opnemen met TNT, maar in principe is dat niet jouw taak, maar de verantwoordelijkheid van de verzender. ZIJ moeten aantonen dat JIJ het pakket hebt ontvangen. En met een 'N' lukt ze dat niet. Maar wel vervelend, want het is hoe dan ook een gedoe...
Ik krijg gelukkig wel vaker pakketjes waar ik voor moet tekenen, neem aan dat ze ook de hand tekening kunnen vergelijken.. Hoop dat t opgelost word idd, maar t gedoe eromheen haha.. stresskippie.. Thanks iig
he vervelend, maar idd tis niet jouw probleem en na een hoop gedoe zullen ze het iig moeten vergoeden. Want buiten tekenen moeten ze je eigenlijk laten legitimeren, anders mogen ze je het pakje niet eens geven. Dat hebben ze duidelijk niet gedaan.
Als er iets in zat dat wel leuk is en je hebt een vervanger gehad dan zou ik niet raar kijken dat die tnt het heeft mee gnmen. OF hij heeft getekend en komt maandag maar zou wel bellen morgen. En ook gewoon naar het TNT want dit mag niet. Je hebt een verklaring van goed gedrag nodig bij tnt dus... dit nemen ze wel hoog op als het goed is
nee ik ook niet, maar officieel schijnt dat wel zo te zijn. Wie zegt dat degene die besteld heeft ook echt op dat adres woont?? Die zal toevallig maar net verhuisd zijn Net zoals mijn zwager een paar maanden geleden een smartphone op internet besteld heeft. Hij was niet thuis en pakje werd niet bij de buren (want die waren er ook niet) maar 5 huizen verder afgegeven, hij kende die mensen niet eens. En bij hem dus geen briefje dat het ergens anders afgegeven was. Tis dat die mensen het eerlijk kwamen brengen, anders hadden ze een nieuwe foon t.w.v. 300 euro gratis en voor niks.
Sjonge met alle slechte gedachten van dien dacht ik ook "Wie pikt er nu een stofzuiger?!" Maar het pakje is hier een paar huizen verderop afgeleverd. En die hebben er dus voor getekend? Blijf het heel raar vinden hoor, ik ken die buren dus helemaal niet en voor t zelfde geld hadden ze dus t pakje gehouden.. Tis al opgelost dus.. stresskip kan weer ademhalen whaha.
Ik ontvang ook weleens pakketjes voor mijn buurvrouw (en zij voor mij). Waar ik echt van sta te kijken soms, is dat de postbode mij vraagt te tekenen voor de buurvrouw. Volgens mij màg dat niet eens. Ik doe dit dan ook absoluut niet. Pakketjes die zonder te tekenen aangenomen mogen worden neem ik voor haar aan, de te tekenen pakketjes dus niet. Tot grote ergernis van de postbode...
Zou het zelf ook niet doen hoor!! Maar pakjes van directe buren krijg ik ook wel eens hier (zonder tekenen). Dit zijn geen direct buren vandaar dat ik ook niet had verwacht dat t daar zou zijn. Nou ja dit topic mag van mij op slot, tis opgelost. Thanks voor de reacties!
Nou hier dus laatst wel even de tnt gebeld omdat de tnt hier dus de gewoonte aan het ontwikkelen is om het pakje gewoon bij je deur neer te zetten als je niet thuis bent. Gewoon dus open en bloot om weg te halen door wie dan ook. De dame van select vracht vraagt vaak aan de buren of die bereid zijn om het aan te nemen en noteerd ook wel pakje er wordt achter gelaten bij wie.
Hier vonden we er een poosje terug ook eentje open en bloot voor de voordeur. In dit geval was het een camera. Stel je voor dat het had gaan regenen! Dit was via GLS meen ik. Van de week is mijn kraampakket gebracht, toen waren we er ook niet. Maar dat is de postbode van TNT en met hem hebben we afgesproken dat hij het op een bepaalde plek in de tuin neerlegt. Het briefje doet 'ie dan in de bus. Gaat eigenlijk altijd goed. Maar dat zal echt niet overal kunnen op deze manier.
Hier ook weleens gehad met een duur pakket van bol.com. Het was bezorgd en voor getekend, maar niemand wist waar het was afgeleverd, niet bij mij iig zoals TNT wel beweerde. Ik diende een klacht in maar de klachtenservice van TNT is niks anders dan aan de postbode vragen of zij van iets wisten, als zij nee zeggen is daarmee de kous afgedaan. Hoor je nooit meer iets van. Bol.con gebeld en die heeft het kosteloos nogmaals verstuurd, die kregen we wel. Twee weken terug werd mijn iPhone bezorgd, wederom door TNT. Ik zou me moeten legitimeren, moeten tekenen en voor het toestel moeten betalen. Ik doe de deur open, pakket word me in de handen gedrukt en de postbode was weg. Dat heb ik wel aan KPN doorgegeven, maar ik had ook kunnenzeggen dat ik m niet gekregen had en dan gratis een nieuwe kunnen krijgen. Zo slordig!!!