Mijn dochter wil al een tijdje een pony laten knippen. Ik weet eigenlijk niet of het wel uitziet bij (licht) krullend haar? Iemand laten doen bij dochter met krullend haar? Dit is mijn dochter:
persoonlijk vind in een pony bij krullend haar er snel plukkerig uit zien. zou het zelf dan niet korter laten knippen dan halverwege het gezicht
Ik heb zelf heel veel krullen en had vroeger een pony, verschrikkelijk! Ik heb het bij mijn meiden dus ook allemaal laten groeien en als zouden ze willen, van mij mogen ze geen pony!
Nee ik zou het absoluut niet doen. Ik heb precies hetzelfde haar als je dochter en mijn moeder liet toen ook een pony knippen. (Ik was een jaar of 9) Ik liep toen een jaar voor l*l
Mijn dochters Marokkaanse vriendinnetje heeft ook een pony laten knippen in haar lange, dikke krullende haar. Beetje zoals jouw dochter. Stond best leuk, maar ze had hem schuin laten knippen, dat hij een kant op zat. Wel duidelijk bij de kapper aangeven dat het niet te kort moet, want dat is geen gezicht als het zo opkrult tot halverwege het voorhoofd .
Ik had vroeger ongeveer hetzelfde haar als je dochter. Mijn moeder liet altijd een pony bij me knippen. En dat zag er niet uit de helft van mijn pony viel een beetje stijl en de andere helft krulde op of had gekke knikken. Nu wissel ik regelmatig af tussen lang of een schuine pony. Schuine pony staat dan wel weer lekker vlot.