pony doodgestoken...

Discussion in 'De lounge' started by melody, Sep 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. melody

melody Bekend lid

Mar 29, 2006
    672
    0
    0
    http://www.nu.nl/news/823876/14/rss/Pon ... Cuijk.html

De pony was ook nog zwanger...
    Ik snap niet wat een mens bezield die een dier zoiets kan aandoen!
    Ik vindt dat er veel hogere straffen moeten komen voor dierenmishandeling en dat er meer aandacht aan besteed moet worden!

2. Niet meer actief

oh ik vind dit soort dingen altijd zo erg he!!!snap niet wat voor een kronkel iemand in de kop moet hebben om zoiets te doen!!!zulke mensen mogen van mij echt tegen de muur!!!!als je een onschuldig beest zoiets aan kunt doen!! ben helemaal :evil: :evil: :evil: .ik zou hem niet moeten kennen want dan had ie aan mij een hele verkeerde!!! :evil:

liefs een :evil: donky

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Ik heb het gisteren op het nieuws gezien, echt afschuwelijk, kreeg er de tranen van in mijn ogen, ik ben echt een dierenliefehebber en kan zoiets niet aanzien. :cry: :cry:
    Ik snap niet hoe van die malloten het in hun kop kunnen halen om een drachtige pony af te slachten, Maakt trouwens niet uit wat voor een beest ik snap het echt niet hoor :cry:

4. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    Ik heb t bij een ander topic al gezegd, en ik val in herhaling, betere straffen hier,hoger,langer zwaarder en minder luxe...dat is t enige wat helpt..

5. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja ik snap ook niet dat er geen dieren politie is zoals in America. Daar krijg je nog een echte straf als je dieren mishandeld. Hier heb je dat helemaal niet........ :evil:

6. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ja inderdaad Mouschy ik snap ook niet waarom we dat hier niet hebben,ik vind dat ze daar echt goed werk doen.

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Weet niet of dat wel helpt. In bv Amerika zijn de straffen veel hoger en zwaarder dan hier in Nederland.
    Maar daar gebeuren dit soort dingen net zo goed helaas....

Ik zag het gisteren ook op Hart van Nederland... zo ontzettend zielig! Ik heb ook de vervelende neiging om me het van dieren nog erger aan te trekken dan van mensen :oops:
    Wat gaat er in de hoofden van mensen om die dit soort dingen flikken? Missen daar ergens hersencellen ofzo???

8. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    :cry:
    wat vreselijk.. dat sommige mensen dat kunnen doen... %@#$%^%^&#%^&^&%

9. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hier sluit ik me helemaal bij aan

10. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Klinkt misschien een beetje hard maar van mij mogen ze de dader(s) ook neersteken. Dan weet diegene ook hoe het voelt, achterlijke dierenbeul(en) :evil:

11. Jose1979

Jose1979 Actief lid

Aug 18, 2006
    169
    0
    0
    eindhoven
  12. Chanel

Chanel Bekend lid

Mar 19, 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    @ Jose1979, ik ga straks even kijken op die site van Partij voor de dieren.

13. Joaney

Joaney Actief lid

Aug 15, 2006
    455
    0
    0
    AMEN!!! Helemaal mee eens. :pale: wordt helemaal misselijk van zulke lui. Hoe kunnen ze dit dieren aan doen.

Zo begint het he?
    Je mishandelt dieren en daarna zijn de mensen aan de beurt.

14. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Zo iemand moeten ze gewoon hetzelfde aan doen, echt hier kan ik zo pissed om worden. Echt diegene moeten ze levenlang opsluiten!
    Welke idioot vind het nou leuk om een dier pijn te doen, dan spoor je echt niet hoor!!!
    BAH

Liefs,
    Duveldraakje

Share This Page