Sorry maar het is ff niet anders. Kreeg net dood leuk een mededeling via de mail dat mijn goede vriendin weer zwanger is......Mijn schoonzus in net bevallen van een droom van een zoon. En bij mij is het nog steeds niet gelukt om er achter te komen of ik wel een ei heb of niet.... Wordt er sjaggie van. Ga er mee stoppen hier. Meiden bedankt voor alle steun van de afgelopen tijd. Tot ooit.
Hoop dat het snel beter gaat en dat je een ei kunt ontdekken... Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk zien we je weer snel terug met een zwangerbanner.. Liefs Britt
Hee meid, ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. Ik snap dat je even afstand wilt nemen. Ik wil je veel sterkte en succes wensen en hopelijk kom je meteen op het forum "ik ben zwanger" terug. Groetjes, Jaycey
idd behoorlijke kl*te.. en ondanks dat je de andere het ontzettend gund. Maar ja jij wil ook zo graag.. Om mij heen is iedereen ook zwanger.. en ik wil zoooo graag meedoen
Kan je heel goed begrijpen meid !! Het wordt met de tijd moeilijker om door te bijten !! Hou er de moed in en hoop dat je hier heel snel mag terugkeren ! Liefs xxx
ik ken het meis, mijn schoonzusje is begin aug. bevallen van een pracht zoon, op me werk raakt de 1 na de ander zwanger of staan op het punt te bevallen en wij nog steeds niks na 11 maanden. ik blijf hier gewoon komen ook omdat het lezen van berichten en steun me elke keer weer moed geven. hopelijk ben je ook snel zwanger. liefs sonja
Oooow meis toch...ik voel hier vanachter mijn pc,gewoon je pijn en verdriet,ik weet hoe hard het soms gewoon is als anderen om je heen maar zwanger worden terwijl je er zelf ook zo naar verlangt! Hier in mijn omgeving ook weer 3,pffff,en ik gun het ze alle 3 hoor,maar mezelf ook!!!
Ik ken het. Ik heb net een miskraam gehad en mijn zusje is inmiddels 15 weken zwanger... Ik blijf positief, we hebben al een dochter van 2, dus het kan wel!
Ik begrijp hoe je je voelt. De dochter van mijn zus is zwanger en moet volgende maand bevallen. Goh...ik wordt oud-tante Leuk!! Ik gun het haar natuurlijk van harte hoor maar het steekt wel. Geef de moed niet op hoor. Echt, jouw/jullie tijd komt nog wel. Hopelijk kan je snel hier weer terug keren met een mooie zwangerschaps banner Liefs, Gerrina
Lieverd, ook ik weet helaas waar je doorheen gaat. Ik heb nu 3 mk-en achter de rug. Mijn beste vriendin is zwanger van haar 4e.Ik zou 2 weken later uitgerekend zijn Het is zo moeilijk allemaal Ik hoop echt dat je gauw met goed nieuws terug bent Dikke knuffel, mussie
Ik begrijp hoe je je voelt,2 vriendinnen van mijn beste vriendin zijn 'zomaar' per ongeluk zwanger geraakt,en bij ons na anderhalf jaar nog steeds niks!1tje van hen overwoog zelfs nog serieus om het weg te laten halen,en alhoewel ik probeer blij te zijn voor hen,vind ik het toch wel zuur. Ik hoop dat we je snel terug mogen zien meid!!
Sterkte meis.. snap heel goed dat je er even tussenuit wilt, even heel ergens anders aan denken.. Al die dikke buiken om je heen en jij niet.. Frustrerend hoor!! Denk aan je en liefs, Jo.