Sinds een week kan ik echt niet meer slapen savonds, lig maar te draaien en aan vanalles te denken. Ben ook helemaal niet meer moe. Mijn hele zwangerschap ben ik moe geweest, nu sta ik smorgens op en ga pas rond 23 uur naar bed. Vantevoren moest ik een middagslaapje doen. Wie heeft dit ook en hoe kan het? spanning ofzo?
Ik niet, geen idee ook of het met de laatste loodjes te maken heeft, misschien zou je het eens in het zwanger zijn topic kunnen proberen, succes!
Ik zal hier nog even antwoord geven: zullen de laatste loodjes wel zijn! Ik kon aan 't eind ook niet meer slapen (ook geen middag-dutje). Waarschijnlijk is het de natuur die regelt dat je alvast went aan het 'niet' slapen. Sterkte! En ik hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten!
slapen wat is dat........................... lig de halve nacht te woelen, sta steeds op om te plassen en lig dan weer in bed te denken. niks ligt meer lekker. Nog even door zetten denk ik
ja heb het ook, elke nacht rond 4/5 uur de laatste week. overdag slaap ik niet en om 8 uur gaat de wekker weer..
pff.. niet meer slapen! en dat was een van mijn grote hobby's jullie hebben dat wel al vroeg! ben blij dat ik dat nu pas heb! ach ja hoort er allemaal bij he!
Heel herkenbaar hoor! aan het einde van me zwangerschap kon ik ook niet slapen en viel pas ver in de nacht in slaap. Ik ging dan gewoon achter de pc of een film kijken of een boek lezen. Ga niet liggen draaien in bed dan ga je alleen maar piekeren.
Ik heb dat me Daan heel erg gehad. Liggen piekeren heb ik alles wel in huis is alles goed geregeld enz. "s nachts had ik heel wat harde buiken en wat ik vpond als weeen voelde. Toen ik er doorheen zat kreeg ik vanaf week 35 1 maal per week een slaappil om zo wel te kunnen slapen dit hielp wel iets maar niet veel.
ja ik sta nu ook maar gewoon op en ga iets doen inderdaad lezen ofzo.. anders ga je inderdaad piekeren en als ik dan aan iets denk wat ik moet gaan doen kan ik niet meer goed slapen tot ik het heb gedaan!
volgens mij vk zijn het hormonen die je wakker houden ik deed niet eens piekeren.. was volkomen kalm.. leeg hoofd enzo maar wel klaarwakker erg vervelend en dan overdag als ik druk was geweest bekaf natuurlijk maar als ik dan 2 uur geslapen had.. was ik weer klaarwakker. en nu.. sinds een kleine week slaap ik ineens wel weer heel goed snachts volgens mijn vk is er niets aan te doen behalve gewoon een warme douche nemen en overdag wat proberen bij te slapen.
Hier ook last van, maar al een tijd. Wat bij mij nu helpt is elke avond voor dat ik ga slapen een warm bad en dan laat ik mijn benen en voeten insmeren met lavendel bodylotion voor baby's. Sindsdien slaap ik een stuk beter. Succes met de laatste loodjes.
hmm je hebt van de zwitsal (dacht ik.. anders natusan) toch ook van die badolie speciaal voor savonds waar babies lekkerder van gaan slapen dat werkt misschien ook best hier alleen helaas geen bad
Hier nog iemand die 's nachts niet slaapt. Ik ga meestal zo rond een uur of 11 naar bed, val dan meestal ook wel snel in slaap, maar dat is meestal niet voor heel erg lang. Zo rond 3 uur ben ik wakker, moet even naar de wc en m'n maagzuurdrankje nemen....en dan gaat het slapen niet meer! Groetjes Ingrid
ik herken dit ook meid. maar tot week 35. Ik ben met 34 weken bevallen en ik werkte in een verpleeghuis. Ik ging om 22.00 uur naar bed en ik kwam om 6 uur mijn bed uit als ik ging werken. Ik kwam om 5 uur thuis gign eten koken douchen en weer naar mijn bed anders redde ik het niet. Als ik vrij was dan kwam ik om 10 uur mijn bed uit ging rond 13.00 even slapen tot 16.00 uur eten koken douchen en om 22.00 uur weer mijn bed in. Ik had maar heel weinig energie.
mja zo ging dat hier ook steeds idnerdaad zo in slaap.. maar als je er snchts eenmaal uit moest.. plassen, maagzuur.. whatever dan was het over met de pret werd op een gegeven moment zelfs wakker van jobs ademhaling.. kan toch moeilijk zeggen dat ie niet mag ademen omdat ik anders niet kan slapen?