camping zuid bretagne kust

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Athina, 2 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hoi allemaal!
    wij willen deze zomer naar Frankrijk. Eerst een week naar Normandie- die camping zijn we al aan het boeken - in de buurt van Caen - en daarna max zo'n 300 km door naar bretagne.
    Vooral de buurt van Vannes spreekt me ontzettend aan. Máár... poehee.. wat is het lastig - 40 euro per nacht zou leuk zijn - 50 vooruit.. (ik zag dat capfun leuk is - maar toch wel boven ons budget!)
    We hebben een caravan, houden níét van volledige privacy plekken - liever veldjes met wat speelattributen. Animatie vinden we leuk -maar wel graag overzichtelijkheid, zodat de kinderen vanaf 6 jaar niet verdwalen op de camping.
    We gaan er graag op uit - ik wil van de omgeving genieten :)

Om die reden viel de RCN camping af - l'epine - want qua camping is dat wel echt ons ding, RCN. Maar de omgeving lijkt me niet zo boeiend. In tegenstelling tot Vannes en de baai van Morbihan! Maar is daar iets leuks te vinden?
    Mensen nog tips ?
    Ook eventueel voor een camping in de buurt van Le havre - voor een tussenstop van 2 dagen ;) ? waar ik dus wél wat van de omgeving wil zien- leuk stadje - krijtrotsen? -dus niet in de middle of nowhere....

alvast bedankt!
    Athina

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    misschien kun je een leuke camping vinden via flowercampings?!

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    via flower al wel gezocht - maar nog niet iets heel bijzonders (of echt volledig áfgeschoten op zoover )

Deel Deze Pagina