Bij de familie van mijn vriend hebben ze om het jaar een familieweekend. Super gezellig. Nu heb ik mezelf opgegeven om het wknd van volgend jaar mede te organiseren. We hebben inmiddels een geschikte accomodatie gevonden en nu moeten we gaan nadenken over de invulling. We willen er graag een themaweekend van maken. Heeft iemand nog leuke ideeën voor een thema en de invulling? Familie bestaat uit 48 man in de leeftijd van 0 tot 65 jaar. Echte survivalachtige dingen zijn dus geen optie. Ben benieuwd.
wanneer is het weekend? winter of zomer? kun je je richten op buitenactitviteiten? enige thema wat mij nu te binnen schiet 'ik hou van holland' Kun je wel veel kanten mee. Kleding, spelletjes, eten etc
Het is het laatste weekend van augustus in 2011. We zitten aan de rand van een bos en hebben een grote speelweide tot onze beschikking. We kunnen dus lekker los gaan.
Met het thema glitter en glamour.kun je veel kanten op.. Voor de kids verkleden en een toneelstuk maken, lekker sminken.. S'avonds lekker eten koken met elkaar of in groepjes en een mooie menukaart maken met exclusieve dingetjes er op. Verschillende spelletjes.. Quiz.. popstars.. BINGO! **** Voorwaarde is dat iedereen spectaculair verkleed gaat en dat de winnaar gekozen wordt dmv stemmen ( lootjes in een bakje doen).. deze persoon krijgt een bon voor bijv de intratuin ( kids een bon voor de intertoys) Gil maar wat!
Ik kan zo niet een thema verzinnen. Maar wat leuk is, is om een speurtocht in het bos te houden met onderweg allerlei vragen over familieleden. En diegene met de meest behaalde punten kan ook iets winnen.