Wie ervaringen met Ibiza eind oktober..

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Oedy, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oedy

Oedy Actief lid

22 aug 2013
    326
    17
    18
    NULL
    NULL
    Heb nog een weekje vrij eind oktober en wilde misschien weekje naar Ibiza met de kleine..
    Iemand ervaring hoe het weer dan is. En misschien tips voor leuk verblijf...

2. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik weet wel hoe het eind september is, toen vond ik het nog flink warm vorig jaar. Dus waarschijnlijk is eind oktober gewoon lekker aangenaam ook met kleertjes aan voor de kleine.

Wij verbleven in Santa Eulalia, aan de oostkant van Ibiza, in het hotel Orquidea. Geboekt via Sunweb. Het is echt een heel leuk plaatsje met een prachtige boulevard en leuke straatje met winkeltjes en marktjes. :)
    Ik zou altijd kiezen voor pensioen met ontbijt en het avondeten elders doen, er zijn legio van kleine restaurantjes met zulk onwijs lekker eten :)

Wij hadden wel een huurauto en hebben daarmee half Ibiza bekeken, dat is wel een aanrader als je het geld er voor over bent.

3. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ik lees mee, wij gaan volgend jaar zomervakantie.

4. Brownie05

Brownie05 Lid

2 mei 2014
    26
    8
    3
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij zijn diverse keren op Ibiza geweest, met en zonder een kleintje. Het weer is ideaal eind september. Het waait er soms wel flink.
    In oktober is het nog steeds aangenaam maar kan het ook dagen bewolkt en regenachtig zijn.

Wat hierboven wordt gezegd, huur een auto. Er schijnt altijd wel ergens de zon op het eiland. Wij hebben met ons kleintje all inclusive gezeten (ook st eulalia, tropic garden, via arke) zodat we geen omkijken hadden naar boodschappen.
    Luiers daar zijn prima trouwens, scheelt ruimte in je koffer ;)

5. lauraatje

lauraatje Actief lid

9 feb 2009
    255
    0
    16
    almere
    club portinatx was erg leuk en de omgeving is de mooiste van ibiza. zeker een autootje huren. het weer weet ik niet in oktober

Deel Deze Pagina