Dingen op tv die je niet snapt!

Discussion in 'De lounge' started by Jel, Sep 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Hebben jullie ook weleens dat je tv kijkt en dat er dan iets voorbij komt wat je niet begrijpt...

Ik keek toen straks Mr. Bean op RTL7, tijdens het bordje eten op schoot. Je hoort bij zo'n filmpje allemaal overdreven gelach. Is dat een bandje wat ze opzetten met lachende mensen? Of zit er echt ergens publiek? :)
    En dat hoor je ook altijd bij "kinderen geen bezwaar!" Soms hoor je van zulke rare uitschieters met lachen, zo heerlijk overdreven, dat ik niet snap wat de reden is om zo uitbundig te lachen.

Vragen jullie je dit soort dingen ook weleens af? Stel je vragen dan hier. Dan krijg je er misschien een antwoord op. :)

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Bij friends was dat ook daar zat echt publiek tijdens de opnames !

3. mona23

mona23 Niet meer actief

bij kinderen geen bezwaar zit ook publiek, vriendin van me is eens daar geweest.

4. Jel

Jel Niet meer actief

Maar hoe doen ze dat dan bij bloopers? Er zal vast weleens wat mis gaan met de tekst bijvoorbeeld. Dan moet het zeker overnieuw. En kunnen mensen dan nog steeds zo hard om de grap lachen, als het 2 of 3x overnieuw moet?

En hoe zit het dan als er buiten uitgezonden word bij bijv. Kinderen geen bezwaar? Waar is het publiek dan met hun 'lachgeluid'?

5. mona23

mona23 Niet meer actief

als er iets mis ging, moest het inderdaad overnieuw. Zo mocht mijn vriendin heel veel worteltjes proeven. Er was een scene met wortels snijden en die ging vaak mis. Dus deelden ze worteltjes uit.
    Hoe het buiten zit weet ik niet.

6. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    Is ook vaak een lachband.lekker nep dus.haha...hihi..haha..hoho

Zo dus

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Als er publiek bij is, wordt van te voren ook vaak applaus opgenomen en er dan later onder gemonteerd, dit was wel zo bij de opnames van wat vindt nederland.

8. Chai

Chai Niet meer actief

Van die reclames die inneens veranderen van tekst of beelden.
    Net als die spa reclame die was eerst met een vrouw zwanger voor de spiegel en toen inneens niet meer.
    Ik kan me nog herinneren dat ik zei, ohhh schat je word zwanger van spa.

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Meestal staat er tussen het publiek en de set iemand met bordjes waarop staat wat het publiek moet doen, die worden omhoog gehouden en dan moet het publiek doen wat er op die bordjes staat.
    Bijv applaus, dan mogen ze alleen klappen, uitbundig applaus dan mag je klappen en joelen. enz enz ;)

10. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik vind het erg grappig als er dan eentje tussen zit met een opvallende lach.

11. Jel

Jel Niet meer actief

Ja maar ook erg irritant. Je gaat dan de hele tijd echt op die persoon letten. En dan krijg je de serie niet meer mee. ;)

12. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Nee dat is zo, daar heb je gelijk in.

13. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Klopt indd. Dit was toen ook bij jensen. Toen ik het terug zag op tv, dacht ik, huh :( Toen is er helemaal niet gelachen ;)

14. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

Jun 11, 2011
    1,143
    12
    38
    Uden
    Ik snapte vroeger geef nooit op niet. Dat ze in een bak sprongen en ineens ergens anders waren:) En de miniplaybackshow vond ik ook maar raar, dat de kleren die ze nodig hadden, daar al in de goede maat hingen. En dan zwaaien en ze waren verkleed.

15. Only me

Only me Niet meer actief

Wat ik totaaaaaal niet snap. Ik kijk naar Mu name is. Dan komen daar van die koters, die totaal vals zingen, de stem niet hebben van de artiest laat staan hun uiterlijk. Toch krijgen ze gigantisch enthousiast commentaar. En ja, ook de wat oudere kinderen van een jaar of 12. Die prima commentaar kunnen handelen..

Dan komen de volwassenen die optreden, de stem en het uiterlijk matcht perfect of bijna perfect. Die krijgen kritiek dat ze niet genoeg op de artiest lijken....

Daar gaat toch het hele programma om? Zo vele mogelijk op de artiest lijken?

Anyway, de laatste keer dat wij dit keken...

16. Jel

Jel Niet meer actief

Haha dat snapte ik ook nooit. :D

En een tijdje geleden had je nog Mooi! weer de leeuw, of was het Lieve Paul? En dan moesten ze hoog op zo'n ding ook vragen beantwoorden. Als ze het fout beantwoorden, dan vielen ze enorm snel naar beneden in een gat. En ook waren het weleens oude mensen. Dan vroeg ik me ook af hoe dat ging. Want ook al ligt er een springkussen onder, je kunt dan nog heel lelijk vallen denk ik.

Twisted Angel, ik kijk de programma's niet, maar ik kan me voorstellen dat je daar niks van begrijpt, zoals je het uitlegt.

17. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

Jan 27, 2010
    390
    171
    43
    Ja dat viel mij gisteren dus ook op! was iemand aan het zingen en ik dacht gewoon al van jaaaja, die gaat vast straks wel commentaar krijgen maar nee hoor het was natuurlijk geweldig allemaal, maar goed dat ik niet in die jury zit dan. En kritiek op die kinderen, tja de jury vond ook dat ze het aan konden in die liveshows dan moeten ze ook gewoon eerlijk zijn met het oordeel

18. Doula

Doula Fanatiek lid

May 24, 2010
    1,158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Die mensen vielen wel echt. Is ook een keer fout gegaan kan ik me herinneren...!

19. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Wat ik nou nooit snap: programma's als bijv. Border Security, daar heb je aan het einde altijd een stukje waarin wordt verteld hoe het afliep (voor zover bekend) met de mensen die je hebt gezien. Ik vind het nog steeds raar, dat je de tekst in beeld ziet en tegelijkertijd de voice-over hoort vertellen wat daar dan staat. Ik kan toch lezen?!
    Zit daar nou echt een gedachte achter of is het alleen maar irritant? :)

20. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik snap de optimel reclame niet. Die vrouw die in een band op het water dobbert en naar een man kijkt die van de duikplank springt. Wat is de bedoeling er van?

Share This Page