HoiHoi Weet iemand in welke winkel ik bedtextiel van pooh classic kan kopen? Ik wil een dekentje en een lakensetje hiervan, maar kan het nergens vinden..ik heb het namelijk ooit ergens gezien, maar weet niet meer waar! Enne...kan je ook een dekbedhoes om je deken heen doen? Of is het kwa veiligheid echt de bedoeling dat je een los lakentje onder een katoene deken doet? kus miek
Bedoel je van anel? http://www.snoek-mooierwonen.nl/babytre ... 3&sid=1064 Ook kun je kijken www.anel.nl. Als dat is wat je bedoelt tenminste!
ja! top! thx! verkoop adressen staan er ook op..staan wel winkels waar ik geweest ben en waar ze het niet hebben, maar er staan heel veel winkels dus heb wat te doen! Bedankt! kus miek
Ik heb zelf ook een serie van Anel (de serie room bear)en veel winkels hebben het inderdaad niet op voorraad maar kunnen het wel bestellen. Dan duurt het helaas wel 6 weken Maar je kunt ook gewoon lekker alle winkels bij je in de buurt af shoppen om te kijken wie het op voorraad heeft Of even rond bellen natuurlijk
Ik heb trouwens ook een duodeken in een dekbedhoesje van Anel. Maar je hebt ook losse dekentjes en lakentjes van de serie.
meliske! Top die site! Als ik het niet zelf kan vinden in de winkels ga ik het zeker daar bestellen! Niks is leuker dan "live" kopen, maar als dat niet te vinden is..... thx meiden! kus miek
Wij hebben ook diverse dingen van die serie gekocht, de wit/grijze versie. Erg leuk, maar ook duur zeg Ik heb btw ook dekbedovertrekjes en doe daar de duo deken in. Schijnt prima te kunnen.