Ik ben op zoek naar de badset (bad, luieremmer enz) van deze Pooh-serie. Wie heeft hier wat van wat ik kan overnemen of weet waar ik het kan kopen? Alvast bedankt!
ik heb zojuist alles verkocht helaas maar weet dat ze het bij babydump hebben. ik had hier lakenset dekentje en badspullen van te koop en had die daar gekocht. dus kijk eventjes op www.babydump.nl en zoek op winnie de pooh
Das jammer lovewinnie. Ik had ook al ff op de site gekeken, maar ook daar hebben ze niet meer de badspullen van... Toch bedankt voor het meedenken.
Heey webmiertje Ik heb ff voor je gekeken op marktplaats en kwam daar deze advertentie tegen. http://link.marktplaats.nl/192652873 Mss kun je deze link eens bekijken? Is dit mss wat je bedoelt? En volgens mij is het ook nog aardig bij je in de buurt. Groetjes Liena
Thanx Liena, deze advertentie had ik gezien en ik heb dit ook al opgehaald. Alleen nu nog de luieremmers, borsteltje enz.
hoi hoi ik kom even inbreken hier...ik heb van deze serie nog 4 rompertjes liggen maat 50-56. pb maar als je ze wilt hebben
op de website stonden ze de vorige keer ook niet, maar in de winkel lag het nog wel gewoon, ook bij babypark in hoogeveen lagen ze nog gewoon in de winkel
@French, sorry heb rompertjes genoeg. Het gaat me voornamelijk om luieremmers, borsteltje, wattendoosje enz. @denemarkw, okay bedankt, ga ik daar volgende week eens heen. Gelukkig is het niet zo ver uit de buurt.
hey. ik heb zelf ook alles van de serie, dekbedje, lampje,... ook het wattendoosje, zeepdoosje en borsteltje heb ik (deze hebben ze bij babydump!) mij werd er bij babydump wel verteld dat ze het badje en de luieremmer er niet van hadden. wat ik erg jammer vind, want nu heb ik zo'n badje met een rups op.. of hadden ze dat badje nu wel maar alleen in het wit? maar iig wattendoosje en borsteltje ed hebben ze bij babydump is een setje en kost volgens mij iets van 8eur