nou de cyste was weg, gelukkig. Links helemaal neits en rechts een follikel van 6.8 mm. Nog klein dus, maar we zijn pas 3 dagen aan het spuiten! maandag terug komen!
Hoi Meis, zie nu pas dat jij een eigen topic hebt.... Hoop echt dat die spuiten aanslaan, maar na 3 dagen al wat te zien is niet niks natuurlijk! blijf je volgen hoor! (your personal stalker ) kus rensie
eitje was niet door gegroeid. Zit pas op CD11, dus we kunnen nog alle kanten op. Moet ophogen naar 75IE en donderdag weer komen. @rensie...jij mag best mijn personal stalker zijn hoor!hahaha @makkie...hoe voel je je nu? AL misselijk/moe etc?
Poohbear, heb net ook op je Poll gereageerd. hier gaat het goed hoor, lief dat je er naar vraagt. Ben idd wat meer misselijk en met vlagen moe. Maar voel me super, ik ben alleen maar blij! Hoop dat de ophoging een mooi ei brengt, meid! Komt vast goed!
Nou, 75IE heeft ook niet veel gedaan. Ga nu vanaf vanavond 100IE spuiten en moet zondag terug komen. BAAAAL! Heb wel nare krampen in mn liezen, maar blijkbaar gebeurd er niets spectaculairs!
Zet 'm op, beter verhogen dan te veel eitjes en ze gaan echt wel komen hoor! Bij het topic-spuiters was iemand die wel bijna een maand heeft gespoten en nu zwanger! Sterkte x
Gisteren geweest voor een FM.Rechts zitten nu 3 eitjes, allemaal boven de 10mm, en de grootste is 14mm! Was dolgelukkig natuurlijk ,want zo groot heb ik ze nog niet gehad! Moet 100IE blijvenspuiten en woensdagmiddag terug komen! Hoop echt dat het nu gaat lukken!
whahaha, nou ik hoop het ja! Al zijn we een weekendje bij mn moeder....Dan maar net als vroeger (geluidloos en steikum) hahah! Eerst maar eens woensdag afwachten. Heb de hele dag door steken links en rechts. Vooral als ik in elkaar gedoken heb gezeten. We shall see!
ik denk dat je voor het weekend al moet klussen...als ie 14 mm is groeien ze vaak toch wel goed door...misschien mag morgen de pregnyl al! dus dan donderdag avond klussen! succes alvast
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb 2 eitjes klaarstaan! 1 van 19.9 mm en links 1 van 15mm! Heb gelijk een pregnyl injectie in mn kont gehad en kreeg een fotoje van mn echo mee, van mn ei! Ben zo blij, ben zo blij! Dit is mn eerste kans sinds anderhalf jaaaaaaar! whahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sorry hoor... enne, mn schoonzusje is bevallen van een dochtertje vanmiddag,,,wat een heerlijke dag! We gaan er tegen aan vanavond en morgen!
zie zie..dus eisprong is vanaaf zekers! dus voor het weekend, wist ik wel.. ennuh die van 15 kán nog meegroeien he....dat weet je..dus kleine kleine kans op 2 follikels die springen! succes.. ennuh, denk ook aan mijn tip he!
hahaha, ik denk aan je tip! Nog bedankt he! Ze zijn volgens mij nog niet gesprongen. Ben ehe lwaterig/slijmerig daar beneden en heb de hele dag al een warm vol gevoel in mn buik en super veel last van pijn in mn liezen. Ik loop haast kreupel! Vanavond dus maar weer aan de klus!
denk zelf dat ze donderdag nacht zijn gesprongen. Vrijdag en zaterdag was die pijn weg en had ik alleen een gekneust gevoel daarbeneden, soort spierpijn. Nu dus maar wachten!