[-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< duim voor je!
sorry meiden, maar denk dat het hier over en uit is. Heb sinds vanmiddag zo nu en dan krampen en bruin verlies. Nog niet veel en nog niet rood, maar dat zal morgen wel komen. Ik baal er enorm van, maar probeer maar het enigste positieve er van in te zien. Ik heb een eisprong gehad sinds anderhalf jaar. zaterdag dus met zn tweetjes op vakantie en dan in juni een nieuwe poging doen. allemaal bedankt voor het duimen. _________________
Poohbear , wat een kl*tezooi ! Ik had nochtans zo gehoopt voor je . Het enige positieve is inderdaad dat je zeker bent dat je eisprong gehad hebt. Op naar de volgende ronde en probeer alleszins goed te genieten van je vakantie ! Sterkte! Kermit
Ik had me voorgenomen niet te tempen tijdens de vakantie, maar wel de thermometer meegenomen. Ik heb het een dag of 10 volgehouden en toen kreeg ik eipijn. Dus maar gaan tempen. Hij geeft nu een stippelkruis, dus ik weet niet zeker of het wat was. Ben wel 4 dagen aan de provera nu, zodat ik waarschijnlijk eind volgende week weer kan gaan spuiten (mocht dat nodig zijn). Mocht dat stippelkruis gelijk hebben, dan is 10 juni mn NOD. Maar ik ga maar niets hopen. De vakantie was heerlijk. Echt helmaal tot rust gekomen. Ik voelde me schuldig als we niets deden,,want wij zijn aktieve vakanties gewend, hahaha! Verder zijn we weer helemaal verliefd, echt vlinders in je buik gevoel. De sex is ook weer ëcht", niet meer alleen voor de beeb zeg maar! _________________
Alles goed, geen cystes dus vanavond beginnen met spuiten. we beginnen nu met 75 IE en dan moet ik volgende week woensdag terug komen! Eindelijk weer aan de slag!
Poohbear, veel succes met het spuiten deze ronde! Ik ben ondertussen ook bezig met spuiten , zaterdag pregnylspuit in mijn kont. Liefs Kermit
dank je kermit. Ik vond die pregnyl erg pijnlijk en alle verschijnselen die ik erna kreeg waren heftig. Dacht echt dat ik zwanger was...maar helaas! Succs he!
Vanmiddag op CD11 eenFM gehad...2 eitjes rechts, een van 11 mm en 1 van 14.5 mm. Slijmvlies was al 8 mm dik.! Ben helemaal gelukkig. Moet vrijdag terug komen en als alles goed gaat krijg ik dan een Pregnyl in mn bil en een bordje niet storen op mn voordeur!
Mijn ei spatte net van het scherm af! 20. 7 mm! Mn arts was ook helemaal blij, pakte mn been vast en zei, da's echt snel zeg ... (dag 13!). hij dacht dat mn ei morgenavond zou springen, dus moet vandaag, morgen en zondag ochtend klussen! Geen probleem hoor!
ik geloof het zelf nog niet...maar ik geloof dat we zwanger zijn! het duurde even voor het tweede streepje kwam, maar hij staat er toch echt!
Zo en die tweede keer was de streep nog dikker! meid, nog 8 maanden en dan je kleine knuffen! kus rens