Ik geloof er ook helemaal niks van. Zoals gezegd: 2 jaar en een verlopen paspoort...?? Right............
Ik zal eerder denken dat de ouders toch liever alleen op vakantie gaan, en dit als smoes gebruiken. Echt ziek dit
Of het kindje was bijgeschreven en ze kwamen er achter dat het een eigen ID-kaart nodig had? Iig vreemd verhaal.. kan me niet voorstellen dat een ouder dit zou kunnen.. (maar dat zegt niets helaas ..)
Heel scherp, 't was mij niet opgevallen. 't Lijkt mij hierdoor ook een broodje-aap verhaal. Vind het overigens wel geestig dat je al 2 jaar geregistreerd bent, en dat dit blijkbaar het eerste bericht is waarop je even móét reageren
Nouwja??? Een paspoort verloopt met 5 jaar... Belachelijk zeg! Waarschijnlijk heeft dat kindje helemaal geen paspoort gehad. Dan ben je toch echt wel gestoord als je je kind achterlaat op een vliegveld? Snappen die mensen niet wat er kan gebeuren? En zelf vakantie vieren... *zucht* (Als ik ooit tot zoiets 'geks' zou komen zou ik de hele vakantie ongerust zijn...) En inderdaad, lekker scherp vandaag
je hoort steeds gekkere verhalen! dat er ook niemand op dat vliegveld heeft gezegd dat het een tikkeltje lullig is voor dat meisje...