wij hebben een zweefparasol maar gebruiken hem amper omdat er zo'n rot poot bij zit. Zo'n poot met drie van die lange punten er aan. Ten eerste neemt het onze halve terras in beslag en ten tweede is het zo onstabiel als het maar kan!! Wie heeft er ook een zweefparasol maar met een normale poot, kan dan uberhaupt wel voor de balans?of moet ik weer terug naar een ouderwetse parasol?
Ik heb ooit zo'n zweefparasol gehad. Wij hadden de standaard op ons terras vast geschroefd, maar dat was wel een houten terras, weet niet of jullie dat ook hebben, maar dan zou het een optie kunnen zijn. Het deel wat we vast geschroefd hadden was dan zonder die lange uitsteeksels.
hierom hebben wij onze parasol ook weg gedaan was ook zo'n irritant ding. we moesten hem vast zetten met touwen want als er een windje kwam viel die meteen om. ik heb gezocht ook naar een met een stabiele poot maar ik kon hem niet vinden dus indd toch weer een ouderwetse en ik moet zeggen die bevald prima
Evt. de poot in je terras verwerken. Dus een stuk ingraven. Wij verzwaren de poot met een aantal tegels. Hierdoor blijft hij wel goed staan.
Wij hebben er ook een maar dan met een vierkante poot er onder, ( passen 4 grindtegels van 50 bij 50 in) we hebben hem nu in laten straten,gewoon in het terras... helemaal super!
Ik zag dat je bij de blokker ook speciale tegels hebt om de voet vast te zetten Wij hebben onze zweefparasol net weggegooid. Wat een onding, elke keer vastbinden en als het flink waaide in spanning zitten of ie niet omvalt
Wij hebben ook een zweefparasol, maar wij hebben een grote vierkante 'poot'. Deze is dicht en er zit zo'n 100 kilo aan grindsteentjes in. Nou moet ik er wel bij zeggen dat dit een wat luxere parasol is, en ook behoorlijk groot. Onze parasol staat alle seizoenen gewoon buiten, en hebben hem nog nooit vast hoeven te binden, hij is nog nooit omgevallen, met welke windkracht dan ook. Hier een link van degene die wij hebben.Roobol Tuinmeubelen ONLINE WEBSHOP ! Maar je kan je parasol natuurlijk gewoon verzwaren met wat zware tegels. Daar zijn die standaarden voor gemaakt.
hier ook een grote poot hier liggen 4 grote zware stenen in. hij heeft nog nooit de intentie gehad om om te vallen.
Wij hebben een poot laten maken bij een scheepswerf. Een metalen pin in de grond en dan kan de parasol er in. Hij staat super en we hebben niet die grote voet in de tuin.
probleem is dat ik die voet zo lelijk vind met van die grote tegels. Je stoot er dna ook steeds tegen aan en wij hebben een terras met hele kleine tegeltjes.