Disney infinity welke leeftijd leuk?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door pardoes, 2 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.659
    1.418
    113
    Mijn zoontje krijgt met zijn verjaardag (een tweedehands) wii, de gewone wii dus. Nu zag hij in de winkel de disney infinity en dat lijkt hem dus helemaal geweldig, nu was ik aan het kijken daarvoor maar zie dat hij vanaf 7 jaar wordt geadviseerd, Quinten wordt 5 en nu zit ik dus te twijfelen of het niet te moeilijk voor hem zal zijn om te spelen? Als het leeftijdsadvies is ivm vechten of enge scenes kan ik hem rustig kopen want hij is niet zk snel onder de indruk (zijn lievelings serie en film is al ruim een jaar hoe tem je ee draak bijvoorbeeld ;)) maar is het advies 7 ivm de moeilijkheid dan is het wijzer wat anders te halen.
    Dus wie kan me helpen aan tips? En of hij leuk en te doen is ovor ee vijfjarig?

Andere leuke spellen tips zijn natuurlijk ook welkom ;)

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Mijn kinderen van toen 4 en 6 vonden het niks aan. Heb het snel weer verkocht. Ze spelen wel veel skylanders :). Nu 5 en 7 en vinden het geweldig :).

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.659
    1.418
    113
    Ik had het idee dat skylander en disney een beetje hetzelfde was alleen met andere figuurtjes, maar dat klopt dus niet? Wat is er leuker aan skylander? En juist niet zo leuk aan disney?

En dank je voor je antwoord ;)

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Disney is vrij moeilijk te bedienen, wordt veel in gesproken wat niet leuk is voor de kinderen want die willen alleen spelen. Verder is het vooral veel het zelfde.

Skylanders kun je ook spelen zonder persee een missie te doen. Poppetjes worden werkelijkheid op tv en met de popjes heb je superkrachten om andere popjes te verslaan en verder te komen in hun wereld . In elk spel zitten geheimen doorgangen en extra werelden waardoor je lang kunt spelen met een spel. Je speelt hem niet zomaar uit en ook al is hij uit blijft hij leuk juist vanwege dat je je eigen ding kan doen en geen verplichte route moet volgen.

Bijde kindjes sparen hier zelf voor uitbreiding en popjes van hun zakgeld. Omdat er regelmatig nieuwe versies komen zijn de oudere popjes erg goedkoop en kunnen ook op de nieuwe portal.

Voor 5 dec krijgen ze nieuwe skylanders

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.659
    1.418
    113
    Oke duidelijk antwoord dank je wel.

Ben natuurlijk nog benieuwd naar meer ervaringen.

6. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ik ken het spel niet, ook skylander ken ik niet.
    Wij hebben ook een gewone wii waar mijn zoon (5 jr) graag mee wil spelen. Helaas niet zo heel veel spellen die hij leuk vind, of die geschikt zijn voor hem. Ik lees dus graag even mee....

7. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Skylanders is zeker leuk. Is hier een grote hit.
    Disney infinity krijgen ze nu. Dus we weten nog niet of het leuk is. Maar ik zag de filmpjes van de superheroesversie en die lijkt toch erg op skylanders vind ik. Ze vinden die superheroes ook kei leuk. Dus daar gaan we dan toch voor.

Deel Deze Pagina