Ik ben wel benieuwd hoeveel de vrouwen met kinderen werken? En waar zijn jullie kinderen op dat moment? Ik werk zelf 32 uur (had liever 24 uur gehad maar het was alles of niets) mijn zoon is 1 dag bij mijn man, 1 dag mijn moeder, 1 dag schoonmoeder en 1 dag opvang. als ik een tweede krijg wil ik wel een dag minder werken.
Ik werk niet. Heel af en toe een dag maar dat doe ik alleen als de oudste op school zit de middelste bij de psz en de jongste gewoon bij papa kan blijven
Ik werk 24 uur verdeeld over 3 dagen (dins, woe, vrij). Geen ideale dagen vind ik, zeker de woe had ik graag vrij gehad, maar dat gaat helaas niet op mijn werk i.v.m. de bezetting.
Ik heb een contract van 7 uur per week, maar de oneven week maar ik 8:30 en de even week verschild als ik geen inval heb werk ik 5:30. Ik werk maandagmiddag 13:00-16:00 en de dinsdag 9:30-12:30 13:30-16:00. Mijn dochter is dan op school en mijn zoontje dinsdagochtend op de PSZ. Mijn man is deze middagen thuis.
Ik werk 4 dagen, na mijn verlof als de 2e er is wil ik een dag minder gaan werken. Maar dat moet ik nog even overleggen met mijn baas enz..
Het idee is dat ik straks 32 uur ga werken. Mijn man werkt 4x9. Zl is straks één dag bij mij, één dag bij man, 1 dag bij mijn ouders en twee dagen opvang.
heel wisselend, vorige week 32 uur, afgelopen week 24 uur. Maar werk thuis dus voor de kindjes maakt het niet uit hoeveel ik werk.
Ik werk 24 uur verdeeld over 3 dagen, man 5 dagen en wij hebben drie kinderen. Mijn schoonouders passen twee dagen op en mijn ouders één dag.
Fulltime, 5 dagen. Maar op twee vaste dagen na, kan ik op de andere dagen naar huis als ik geen overleg heb en mijn lessen zijn afgelopen. Ben docent en heb op de vrijdag bijv maar vier lesuren en ben ik om half 1 klaar. Vaak ga ik dan ook wel om half 2 al mijn dochter ophalen en werk ik 's avonds thuis nog. Vind het goed te doen zo en zeker met de 14 weken vakantie per jaar die er tegenover staan. Dochter gaat 1 dag naar oma, 2 dagen komt andere oma aan huis, 1 dag papa en 1 dag kinderdagverblijf. Was daar heel huiverig voor, maar ze vindt het allemaal heel erg leuk. Nu overigens 100% ziektewet vanwege zwangerschap maar ook na verlof wil ik waarschijnlijk weer fulltime terug. Bedoeling is wel dat mijn man dan nog maar 2-3 dagen gaat werken en mijn dochter en de tweeling dus vaker thuis is met papa. Een kleintje van 2 en een tweeling van een paar maanden breng je niet zo makkelijk meer overal en lijkt me voor de oma's ook wat zwaar.
Ik werk gemiddeld 28 uur per week. Werk in de zorg dus zijn onregelmatige diensten. Kleine is dan bij de gastouder.
meestal 18 uur verdeeld over 2 dagen, heb een 0-uren contract dus ene week een dag(deel) meer of minder. Dochter bij man, of kdv.
Ik werk 24u per week, nu in 3 dagen. 1 dag is mijn vriend thuis en de andere 2 dagen gaat hij naar oma en opa.
40 a 50 uur over 7 dagen, geen kinderopvang nodig, ik werk thuis in m'n eigen bedrijf. Ik heb wel een schoonmaakster.
ik werk 12 uur per week dat zijn 3 halve dagen sinds de geboorte van onze zoon voor die tijd werkte ik 24 uur pw. vind het zo prima kan alles gelukkig regelen met opa's en oma's anders weet ik niet of ik nog wel had willen werken.
2 hele dagen. De jongste 2dagen naar de crèche. De oudste is tegenwoordig alleen thuis.Gaat tussen de middag zelf thuis eten en gaat ook om half 4 alleen naar huis.Neemt meestal iemand mee of gaat elders spelen.Hij is bijna 11jaar. De middelste van bijna 9 jaar gaat nog naar overblijf en Bso.
Ik werk de ene week 36 uur (4 dgn), en de andere week 27 uur (3 dgn, 1 dag ouderschapsverlof). Mijn man doet precies hetzelfde. Onze kinderen zijn daardoor altijd 3 dagen in de week bij 1 van ons, 1 dag bij mijn ouders en 1 dag bij mijn zus.