Pop met geslachtsdelen zorgt voor onvrede

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Amethist, 30 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik begin me dan af te vragen hoe die piemel er uit ziet om dit soort reacties los te maken?
    Mag nogal wat wezen dan.

Hier een jongens babyborn met een kleine pieleke, ti's toch een jongetje?

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Is niet heel anders dan onze babyborn dat piemeltje hoor.

3. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Huh is dit serieus:(

Dat is toch hoe mensen er uit zien....of nee wacht....als je een zoon krijgt dan laat je hem nooit en te nimmer in zijn blote pielemoos rond lopen en zijn zusje verbind je met een strakke doek zodra ze borsten krijgt, want ohwee als haar broer ziet dat ze borsten heeft.....;)

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Jeee wat een gezeik zeg...Hier zijn de kinderen juist super blij met hun jongens baby born pop die dus idd een piemeltje heeft, zo hoort dat toch immers bij een jongetje? Een meisjes pop met blauwe kleren blijft immers toch een meisjespop met blauwe kleren en is niet ineens een jongetje.

Overigens had ik vroeger ook al gewoon een meisjes en jongens poppetje, niks mis mee ik heb ze zelfs nog altijd op zolder liggen mijn poppetjes :D.

5. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Ik dacht dat er al zo een jongens pop bestond met een piemeltje dat plast en blond haren;)

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Zo'n pop had ik 30 jaar geleden al? En mijn dochter speelt er heerlijk mee. Wat een gezeur zeg! Net zoiets als dat Barbie tegenwoordig een onderbroek heeft van plastic...dat had die van mij vroeger niet hoor.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik had ook vroeger al zo'n pop. Snap echt niet waarom er moeilijk over gedaan moet worden.

Betekent het dan ook dat het kind waarvan de ouders het zo erg vinden nooit papa of mama bloot ziet? Of het broertje of zusje? Want dat kan dan natuurlijk ook niet.;)

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dit!! Ik verbaas me er steeds vaker over hoe bekrompen en truttig mensen weer worden! Wat toen eindelijk geaccepteerd werd, is in eens weer not done......Gaan we soms weer 100 jaar terug in de tijd of zo?? :x

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik ben overigens net door dit topic even gaan checken, maar onze meisjes babyborn is gewoon plat :$ totaal geslachtsloos :$ het arme grietje en toch is het een meisje volgens de kinderen, blijkbaar toch iets mis met de opvoeding denk ik hier haha dat een pop met helemaal niets een meisje is :p.

10. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wat een drama om een natuurlijk deel van de mens.... ;)

Mijn dochter heeft een pop gekregen van de buurvrouw, haar dochter speelde er ruim 50 jaar geleden al mee. Het is een jongetje met een piemeltje. Een paar dagen ervoor viel het haar onder de douche pas voor het eerst op dat papa anders is als mama. Dus ja de pop met het piemeltje moest al snel bloot en volledig bekeken worden. Wij hebben daar heerlijk om gelachen. :D

11. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ontevreden?

Niet kopen simpel.

12. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

13. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Heb me heel erg verbaasd over dit bericht. Kennelijk mogen de kindertjes van die geschokte moeders ook nooit met papa of broer onder de douche of in bad?!? En meisjespoppen? Mogen die dan ook geen spleetje? Wat sneu!
    En ook ik had in de jaren '80 een jongenspop, al was dat piemeltje wel een tikkie kleiner volgens mij. Ach, later kreeg ik een echte jongenspop (babybroertje). :D

14. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Wat een gezeik om niks. Ik kreeg vroeger een keer een jongens pop een soort babyborn zeg maar. Ik wilde graag een jongenspop en ja die had idd een piemeltje. Lekker belangrijk. Hoort erbij toch....

Deel Deze Pagina