IK ben voor mijn zoontje (ja zoontje) op zoek naar een pop, een echte pop dus, met een zacht lijfje Kleertjes hoeven erniet bij, die kan ik wel kopen bij de zeeman ofzo. Dus mocht iemand er nog eentje hebben, wil ik die graag overnemen
Ik heb in de kelder een tas vol knuffels en poppen etc. Zal morgen even voor je kijken of er een pop met zacht lichaampje inzit.. Zijn van mijzelf toen ik nog klein was, maar zijn allemaal zooo schoon en mooi alsof er nooit mee is gespeeld ( was erg zuinig op mijn spullen)kan je mij morgen even een pb sturen???
Ja zit te neuze op t forum hihi vandaar zo snel Ja,ik moet toch wat spullen naar de kelder brengen dus dan kijk ik gelijk voor je en als die dan klerenm aanheeft krijg je die gewoon mee, scheelt weer kopen Zie je pb wel verschijnen dan, mijn hoofd is best een zeef laatste tijd dus kan t vergeten te melden aan je. Tot morgen!
hoi ikke1981 ik zal morgenochtend zodra ik kans heb eens kijken maar je bedoelt denk ik een babypop met een stoffenlijf en plastic hoofd,armen en benen toch ? of een echte lappen pop van helemaal stof veel liefs mieke
Al geslaagd met de pop??? Ik ga vd week nog een x andere kant vd kelder uitpluizen en wie weet wat ik daar tegenkom, was er toch heilig van overtuigd een pop te hebben!! hihi Gr Ufuk