Wie kan mij helpen? Zit nu in mijn laatste studiejaar en moet voor het eerst zoiets maken Kom er echt niet uit, de vorige is afgekeurd. Krijg nu net een mail in mijn vakantie dat ik een nieuwe moet maken en deze voor 23 mei moet inleveren. Zondag ga ik op vakantie dus is er iemand die mij tips kan geven Praktijk opleidster is er dinsdag pas weer dus wij kruisen elkaar. De PAP die ik nu moet maken moet dan ook echt in orde zijn. Alle tips zijn welkom Dankje!
Eerst niet en nu opeens wel. Snap er niets meer van. Als je ee naar wilt kijken graag!! Kan jij mij je mail adres pb'en?
Is je pop wel goed gekeurd? Anders wordt je pap maken ook lastig. (ik heb zo'n hekel aan die afkortingen) Neem aan dat ze binnen de zorgopleidingen de rumba nog gebruiken en je het vanuit vraag, doel, actie op moet zetten? Wat zijn de punten waar je je op wil richten?
Je mag het wel plakken in een PB, dan kijk ik er even naar! Mn mail doet een beetje vreemd op de Ipad
POP is niet goed gekeurd en daardoor kan ik inderdaad de PAP niet maken. Geloof dat mijn praktijk opleidsters het niet snapt. Heb mijn POP terug gekregen met aantekeningen van haar erin met allemaal hoofdletters en meerdere !!! of ???. Moet het volgens smart maken zegt ze nu. POP is persoonlijk ter voorbereiding op een examen. Komt ook niet heel aardig over. Shit snap het echt even niet meer.
O vreselijk vind ik dat! Moet het nu voor het eerst doen. en het irritante vind ik, dat school EN praktijk ze goed moet keuren. Dus vind de een het goed, vind de ander t weer niks ggrrr
persoonlijk ontwikkelingsplan en persoonlijk aanpaksplan? Bedoel je die twee? Als het nodig is kan ik ook nog wel even kijken. Stuur me een pb en eventueel kan je het gehele bestand naar een privemail van mij sturen.
Dat kan Kiekies, wat jij wilt . Ik heb 2 jaar daarin les gegeven dus wie weet hoe ver ik je kan brengen
Weet je wat vaak goed helpt, kijk naar de competenties van je opleiding trek daar doelen uit en maak ze smart. Vervolgens maak je gewoon een klein stappenplan wat je uitvoert om de doelen te behalen.
Ik heb mijn pop en pap samengevoegd. Ik heb uit elk stageboekje een leerdoel gehaald en daarop gebaseerd. Ik kan je wel foto sturen hoe het eruit ziet? Veel klasgenoten hadden er wat aan zoals ik het deed. Pb je telefoonnummer maar als je whatsapp hebt. Dan stuur ik het door.
Ik wil iedereen bedanken die mij heeft mee geholpen vooral Lovare!!. Zij heeft mij tot 'snachts geholpen en zelfs de ochtend erna nog. Echt toppie!!