De pop die je zelf omschrijft lijkt me echt een baby born. Hier heeft ze best veel poppen en ze speelt met allemaal. In bed doen, poppenwagen, poppenkinderstoel, poppenwipstoel, eten geven, potje, etc. etc. De pop die het meest favoriet is is een dora pop, de balerina versie die kan zingen en lichtjes heeft, alle gewrichten zijn te bewegen. Dan gaat ze balerina in een houding zetten en het zelf na proberen te doen. Deze is alleen niet geschikt voor in bad.
Hier moeten de kleertjes vaak wel aan. Maar dat moet ik dan altijd doen. De onderbroek kan ze zelf nog wel.. Dus ze krijgt pas meer kleertjes als ze ze zelf ook aan kan (en vooral wil) doen.. Ze heeft een periode gehad dat het haar hobby wel leek om die kleertjes uit te doen en dan te komen drammen dat ik ze weer aan moest doen
mijn dochter had vroeger toen ze 2 was ook een babyborn en die sleepte ze overal mee naar toe (gewoon aan t handje ) Je kan t ook zo leuk uitbreiden vind (oftewel vond) ik. Mijn nichtje die nu al 21 is had ook babyborn. zowel mijn dochter als mijn nichtje hebben alles nog op zolder liggen.
mja enige is dat als je een babyborn hebt.. je de kleertjes beter via mp kunt kopen want die zijn echt bizar duur van zapf en er zijn heel veel mensen die ze zelf maken en dan verkopen voor 5-10e ipv de 20e die zapf vraagt voor een setje.
Mijn dochter krijgt straks de Zapf Chou Chou Ik leer lopen pop. Dit is haar eerste wat grotere pop. Speciaal voor in de grote poppenwagen die ze van oma krijgt. Heeft beweegbare handjes en kan kruipen, zitten en lopen en zegt wat baby brabbels. Ze heeft een kleinere pop met niks er op of er aan voor in bad. Op deze site staan trouwens ontzettend leuke poppenkleertjes voor poppen in alle maten en het is hartstikke betaalbaar. Ik zag online trouwens echt prachtige levensechte poppen. Zo echt alsof het lijkt of er een echt baby-tje ligt. Maar wel duurder als de speelgoedpoppen. Misschien leuk voor als ze 5 of 6 jaar worden. Selintoys= LEVENSECHTE BABYPOPPEN v ANTONIO JUAN
Hier drie baby born poppen maar eigenlijk kijkt ze daar niet maar om (behalve degene die in de badkamer staat) Mijn dochter speelt veel liever met de poppen die een zachter lijf hebben en haar absolute favoriet is real loving baby van fisher price. Maar goed, die voldoet totaal niet aan jouw eisen
@Arja Ik scrollde naar boven en dacht even dat het een echte baby was! Waah, maar eigenlijk ook wel weer een beetje eng, eerlijk gezegd..
Ik vind babypoppen ook vaak eng... Hier een Corolle pop (even googlen voor afbeeldingen en verkooppunten). Die hebben een veel vriendelijkere uitstraling dan bijv. een Babyborn
Ik vind zelf de poppen van Babyborn niet mooi. Hier heeft mijn dochter een pop van Annabelle. Die hebben een heel lief gezichtje. Daarnaast heeft ze een stuk of 10 oude poppen die van mij zijn geweest. Die vindt ze allemaal erg leuk (leuker zelfs dan haar Annabelle-pop).
Die Corolle ziet er wel schattig uit en ook niet zo groot, denk ik? Maar wel een zacht lijfje..? Tja, eerlijk gezegd maakt t mij niet zo uit hoe een pop eruit ziet, als dochter er maar blij mee is en veel mee speelt
Kijk goed naar de maat, de meeste poppenkleertjes zijn voor een pop van rond de 40 cm, dat is wel leuk als het dan gemakkelijk past! Wij hebben een aantal poppen met haar, paar zonder, maakt haar weinig uit.
Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties en tips. Ik weet nog niet welke het wordt maar ik ga alles eens goed nalezen.
Mijn dochter speelt met poppen uit de kringwinkel. En ze zijn met geen tang meer aan te raken (geen kleren meer, vol stiftvlekken, deuken erin ed). Maar waag het niet om ze af te pakken of het is oorlog. Haar nieuwe poppen bekijkt ze niet eens.
Mijn dochter heeft een zwemmende babyborn, deed het na 2 keer al niet meer. De ChouChou leert lopen, deed het ongeveer 2 dagen.... Waar ze nu het liefste mee speelt zijn poppen zonder "elektronika". Ze heeft een babypop met een zacht lijfje en een babypop van Poppenwinkel poppen en babypoppen van Tinkatoycompany dat is echt een schattig popje dat ook in bad kan.
Waarom een pop geven als je dochter nu al niet naar haar poppen omkijkt? Mijn dochter van 5 heeft nog nooit met poppen gespeeld. Ze heeft een babyborn gekregen toen haar broertje werd geboren (ik dacht leuk, dan kan ze alles nadoen) maar ze heeft er nooit naar omgekeken. En tot op heden moet ze niets van poppen hebben. Dus voordat opa en oma veel geld gaan uitgeven aan een pop zou ik eerst even polsen of ze het wel zo leuk vind.