NOD. maar amper ongestel,

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BabyNijn, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag is mijn NOD. Althans, vandaag is dag 33 en deze cyclus heb ik 2 keer eerder gehad en is tevens mijn langste cyclus ooit, en ging er dan maar vanuit dat het vandaag mijn NOD zou zijn. Ik heb de afgelopen dagen ontzettende krampen gehad. Erger dan normaal gesproken als mijn ongi eraan komt. Ook vooral flinke steken in mijn zij. Maar goed, ik denk: "Mijn ongi komt eraan..... Iets heftigere krampen dan normaal.. Maar goed. Helaas, volgende ronde."

Dus ik deed vanmorgen, voordat ik naar mijn werk ging, voor de zekerheid een tampon in. Om 09.00 uur was ik nieuwsgierig en keek ik meteen even of ik ongesteld was geworden. En ja hoor, er zat een beetje bloed in (minibeetje). Daarna heb ik om 13.00 uur nog een keer gewisseld en toen zat er nog minder in. Vervolgens rond 17.00 weer en wederom amper iets. En alleen maar bruinig bloed. Zelfs na fanatiek te hebben gesport verlies ik geen bloed.

Ik voel me af en toe misselijk en ben sinds gisteren heel erg moe. Als morgen mijn ongi niet doorzet, wil ik testen... Dan ben ik officieel 1 dag na NOD.. Wat denken jullie? Zit zo in onzekerheid.. Of ik nou ongi word of zwanger ben,.. (Het liefst het tweede uiteraard!).. Laat het gewoon duidelijk zijn, haha! Ons lichaam kan ons zo voor de gek houden he!

Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik denk dat je ongi er aan zit te komen en dat morgen de boel los barst. Wat jij beschrijft herken ik uit mijn eigen cyclus. Natuurlijk hoop ik het niet voor je....

3. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik denk ook je ong. Had je ook niet een negatieve test?
    De dingen die jij beschrijft heb ik altijd voor mijn ong. Dus ik denk jammer maar helaas, op naar de volgende ronde...

4. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik denk het ook maar omdat het anders voelt en het niet doorzet. Het zet altijd door na een paar uur.. En nu al de hele dag niet. Dat is raar. Maar goed, een lichaam doet wel meer rare dingen!

Ik heb alleen nog maar voor NOD getest een paar keer.. Ik dacht eerst namelijk dat ik zaterdag mijn NOD had. Dus er zijn al wat testen doorheen gegaan! Ik heb dus nog niet getest op NOD. Maar goed, ik wacht het wel af.

5. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Misschien heb je dit altijd wel. Maar doordat je nu een tampon in hebt gehad, zie je het ook echt. Ik heb het ook altijd. Als ik geen tampon in doen zie ik er niks van terug. Maar als ik een tampon in doe zie ik er dus wel wat van......De volgende dag begint mijn ongi dan ook echt....
    Hoe is het nu??

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik sluit me weer bij Smile aan..
    Je geeft zelf ook al aan dat je het idee had ongesteld te worden.. Ik denk dat je dan maar beter zo eerlijk mogelijk tegen jezelf kunt zijn.
    Elke maand zul je wel weer nieuwe dingen ontdekken.
    Het is een lichaam met al zijn eigenzinnigheden en geen exacte wiskunde..

Hopelijk mag het heel snel raak zijn!!

7. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    En?? (Ben zo nieuwsgierig)

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik ben ook nieuwsgierig en denk ga nog even kijken..

Deel Deze Pagina