Vanmiddag 20 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door speentje2012, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    De titel zegt het al, vanmiddag heb ik mijn 20 weken echo.
    Ik vind het zo spannend allemaal. Nu maar hopen dat het goed gaat met de kleine.

Ik heb al een geslachtsbepaling gehad met 16 weken, allen kon ze het niet helemaal met zekerheid zeggen, ik ben benieuwd of het klopt.

Als er iets mis is zeggen ze dat toch ook meteen?

pfff zenuwachtig:)

2. mei2014mama

mei2014mama Actief lid

11 sep 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend en super leuk!! :)
    En ja, ze zeggen het direct als ze iets zien. Bij ons vertelde ze voortdurend wat ze zag en ze wees alles aan. Super leuk en ook fijn. We wisten wat zij aan het doen was en vertelde ons wat we gingen bekijken: geen spannende momenten van afwachten wat ze nou precies aan het doen was!

Heel erg veel plezier en succes nog even met wachten.. Ik hoop voor je dat alles goed is en dat de kleine er goed voor gaat liggen ;)

3. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    De echo was super. De baby ziet er helemaal goed uit, geen afwijkingen gevonden

Zenuwachtig voor niks geweest.
    Het geslacht klopt ook nog steeds, dus nu kan ik lekker gaan shoppen hihi:)

4. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Fijn, zeg, dat alles goed is met de baby. Echt een hele opluchting, he? Ik was voor elke 20 weken echo ook super zenuwachtig en kon daarna pas echt genieten.

Veel plezier nog met je zwangerschap!

5. mei2014mama

mei2014mama Actief lid

11 sep 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Veel plezier met shoppen :)

6. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Fijn dat alles goed is! Weer een mijlpaal bereikt:)
    Wij hadden met 17wk een pretecho, mn voor de gezondheid van de baby, niet zozeer voor het geslacht. Daarvoor was ik heel nerveus, was 's morgens om half zes al wakker en we hadden de afspraak pas om 11u, liep ook nog eens een half uur uit:$.

Officiele 20-wk echo was ik toch weer wat nerveus, omdat Babes de dag ervoor besloot om maar eens een paar heel rustige, stille dagen in te lassen, hij liet zich niet meer voelen terwijl hij normaliter heel actief is sinds 17wk. Gelukkig ook alles in orde, hij bewoog volop, ik voelde het alleen niet

7. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Fijn dat bij jullie ook alles goed was. Ik kan inderdaad nu ook pas lekker genieten.

Ik heb het ook gister pas bekend gemaakt na de echo van mijn zwangerschap. Ik wilde eerst zeker weten dat alles goed ging voor andere mensen het wisten.

Alleen maar leuke reactie's gelukkig

Ik ben zelf ook helemaal gelukkig :D

Deel Deze Pagina