Ik heb de laatste dagen behoorlijk last van mijn buik. Steken, kramp soms, en gisteravond voor mijn gevoel zelfs echt een (zere) harde buik. Ik merk dat het ook extra vervelend is om op mijn rug te liggen, maar ik slaap vaak op mijn rug en wordt dan 's ochtends met een zere buik wakker. Ik denk dat het gewoon bandenpijn is, maar dat weerhoudt me er eigenlijk van om de VK te bellen. Is dit "gewoon" bandenpijn of niet?
Een hele harde buik valt bij mij niet onder bandenpijn, en ook kramp niet. Ik heb weleens een steek of een vaag krampje, en 1 keer een harde buik gehad, maar dat was erg weinig. Als het bij jou echt ineens veel is geworden zou ik zeker even de VK bellen, al is het maar om even te overleggen wat te doen en wanneer je echt aan de bel moet trekken.
met 17 weken kun je best bandenpijn hebben, of een groeispurt. dat was wat de vk mij vertelde over mijn klachten. helaas ook al een harde buik gehad, dus moet even goed op mezelf letten.... gewoon je vk bellen, vertellen hoe het voelt en dan kan ze je waarschijnlijk gerust stellen.
Bedankt meiden! Ik moet volgende week toch naar de VK, dus dan geef ik het wel even aan. Deze pijn zit trouwens niet alleen onderin, maar over mijn hele buik. Het was ook echt aan de bovenkant heel gespannen gisteravond, ik voelde precies de bovenkant van mijn baarmoeder.
Bandenpijn voelt bij mij alsof er een mes in m'n lies gestoken word.. Ik denk dat je 'gewoon' pijn hebt door harde buiken.