Hoe zijn jullie ervaringen met de pop poli Als ik zwanger ben moet ik hier naartoe....ben benieuwd of jullie het positief ervaren
Ik moet er ook naar toe vanwege gebruik van antidepressiva. Nog niet geweest en ben dus ook benieuwd! Vind het persoonlijk wel fijn dat er iig een beleid voor is. Succes met de zwangerschap!
Ja, ik loop er nu ook Ik slik AD en liep het afgelopen jaar al bij de psychiatrie. De extra begeleiding is heel fijn! @emmanuelle: POP Poli is voor zwangere vrouwen die psychische problemen hebben/hadden, maar ook voor vrouwen die nog steeds medicatie hier voor slikken of bekend zijn met PND.
Ik moet er naartoe ivm een angststoornis die ik na de geboorte van mijn zoontje heb gekregen en het slikken van AD
Ik ben er bij mijn tweede zwangerschap geweest vanwege een prenatale depressie. Ik vond het erg fijn dat er bij problemen de mogelijkheid was om er te gaan praten. Ik heb geen ervaring met medicatie. Succes!
Ik ben er wel bang voor. Maar de antidepressiva die ik (nu dus eventjes niet meer)slik kan hartproblemen veroorzaken Daarvoor loop ik bij de POP poli. Ben er nog maar één keer geweest dus kan er niet al te veel over kwijt, maar kreeg er wel een goed gevoel bij. Zoiezo de informatie die ze gaven over mijn medicijnen was 1000x beter dan de woorden van mijn eigen arts; 'die medicijnen doen geen kwaad, kan je gewoon doorslikken', terwijl het dus een ernstige hartafwijking kan veroorzaken :/