Echo met 4 weken 4 dagen.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door jongemama123, 26 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemama123

jongemama123 Niet meer actief

Wegens medische redenen, wilt de huisarts morgen een echo laten maken. Ik ben dan 4 weken en 4 dagen zwanger. Verschillende sites zeggen dat je in deze periode nog niks kan zien op een echo. Nu vroeg ik mij af of jullie hier misschien ervaring mee hebben of dat ik me zorgen moet maken als er morgen niks te zien is. Alvast bedankt.

2. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Ik had een echo met 5 wkn en 3 dagen (wegens bloedverlies) en daar was met een inwendige echo een super ienie mini vruchtzakje op te zien, maar nog geen vruchtje of iets. Dus ik denk dat je ervan uit kan gaan dat je niks ziet, of een klein vruchtzakje!

3. Amber1994

Amber1994 Actief lid

1 okt 2014
    209
    0
    0
    #3 Amber1994, 26 mei 2015
    Laatst bewerkt: 26 mei 2015
    Ik heb een echo gehad met 4 wk en 2 dagen. Daarop was wel een nieuwe zwangerschap te zien ( beginnend ) maar nog geen vrucht of vruchtzakje
    Wat je zag was eigenlijk meer een donker vlekje, waaruit ze konden opmaken dat er een nieuwe zwangerschap was ontstaan.

Ik zal een foto bijvoegen van mijn echo

Ik had namelijk ook een vroeg echo omdat ik de maand ervoor 22-08 een miskraam had. Dit was al mijn 3de miskraam op rij. Dus om vast te stellen dat het om een nieuwe zwangerschap ging kreeg ik direct een echo na de positieve test.

Bijgevoegde bestanden:

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    4 weken en 4 dagen is inderdaad wel heel vroeg om een echo te laten maken .
    vaak zien ze nog niks !
    is het van zo,n grote medische oorzaak dat bv 5 / 6 weken niet kan ?

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Bij een zwangerschap van vier weken zul je alleen een verdikt baarmoederslijmvlies zien. Een vruchtje wordt zichtbaar als je ruim 5 weken zwanger bent. Succes!

6. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb er één gehad op 5.2 weken ivm eerdere bbz. Gyneacoloog dacht enkel verdikt baarmoederslijmvlies te zien maar uiteindelijk bij de echo bleek er al een vruchtzakje en dooierzakje te zien!

Deel Deze Pagina