Hi meiden! Ik heb deze week de babywatcher in huis gehad, echt heerlijk om te kunnen kijken naar je wondertje wanneer je maar wilt! Morgen moet ik hem helaas inleveren, dus heb net nog even extra lang gekeken, ennnn heb ik nou zelf een "pottyshot" vast kunnen leggen? Met 14+4 een pretecho gehad voor een vroege geslachtsbepaling, toen gaf ze aan een meisje, en ik lijk hier toch ook "de 3streepjes" te zien Wat jullie?
Ik zie ook wel streepjes, maar vind de streepjes te ver uitsteken. Dus ik weet het niet. De echoscopiste zal het vast goed gezien hebben.
Ik vind het beeld heel onduidelijk. Er zitten ook wat uitsteeksel en boel navelstreng wat het beeld vertekent.
En deze. Beide gemaakt bij 14-4 Ergens "bang" dat het wellicht toch te vroeg is, en er toch nog een piemeltje opkomt. Bij een vriendin van mij zo gewest vrij recent daarom vind ik het ergens soms lastig te geloven en kan ik nog wat twijfelen hihi. Dit terwijl de echoscopiste heeeel stellig en zeker was.
Ik zou bij de foto van de echoscopiste niet meteen zeggen dat het een meisje is. Als je mij had verteld dat het een jongen is, dan had je zo geloofd. Vooral met deze termijn. Maar nogmaals, de echoscopiste zal het vast goed gezien hebben. Zij heeft ervoor geleerd en heeft de bewegende beelden gezien.
Ik vind het een twijfelgeval... heel moeilijk te zien! Maar uhhh hoe kan je zo'n babywatcher in huis halen?? Ik wil hem ook hahaha😁
Haha welke is een twijfelgeval? die van de babywatcher of die van de echoscopiste zelf? Via hun website (kan ik blijkbaar niet noemen hier, die verdwijnt namelijk Haha) kun je hem bestellen per week!
Ik vind het beeld van de babywatcher een twijfelgevalletje. Maar ik denk dat als de echoscopiste zegt dat het een meisje is, dat het wel goed zit. Ik ga googelen voor de babywatcher!
Het is echt een heel leuk apparaat! Heel veel plezier ermee! Wij huren hem nog eens tegen de 28 weken aan. Maar de enige reden waarom ik twijfel aan het meisje zijn is omdat het bij 14+4 weken was die ech, of dat niet "alsnog" een jongetje zou kunnen worden zeg maar Al geven ze zelf aan het vanaf 13 weken al te kunnen zien. Geniet van de babywatcher!
Om het forum zo overzichtelijk mogelijk te houden willen we je vragen onderwerpen over geslachtsbepalingen in http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/632169-grote-nub-topic-deel-7-a.html (12-14 weken) of in het http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/388814-grote-potty-shot-topic.html te plaatsen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl