Hoi dames, Misschien dat een van jullie me kan helpen. Ik ben op zoek naar de naam van een programma dat denk ik 10 jaar geleden op TV was. Ik weet helaas niet meer welke zender, maar ik denk MTV oid . Het was een spelprogramma waarbij een groep vrienden allerlei belachelijke opdrachten uit moesten voeren. Die opdrachten kregen ze van een soort ninja-meester met een lange, witte baard. Alle opdrachten moesten in stilte worden uitgevoerd achterin een klooster / kerk. Je kan dan denken aan opdrachten als borsthaar bij elkaar uittrekken, vieze dingen opeten enz. Elke keer moest 1 persoon de opdracht doen en wie dat was werd bepaald door middel van het trekken van het kortste strootje (of zoiets). Per goed uitgevoerde opdracht konden ze geld verdienen. De laatste opdracht was altijd voor allemaal, dan moesten ze een soort behendigheidsspel spelen, terwijl er met een touwtje aan hun 'klokkenspel' werd getrokken Mijn ouders en man denken echt dat ik gestoord ben, maar ik weet 100% zeker dat dit programma bestond. ik kan het alleen niet bewijzen, omdat ik geen titel heb en het dus niet op youtube kan opzoeken