help! Wat moeten Wij haar voor haar verjaardag geven? Pff

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door honeyy, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ja, het zoveelste topic voor kado tips.. Maar we komen er niet uit! E. Heeft al best wat speelgoed. De opa's oma's en tante's weten al wat ze geven. (keukentje, scooter op accu, schoonmaak karretje met werkende stofzuiger, creatieve taart set van duplo & de picknick mand van fisher price,) maar we weten zelf niets!! Ik heb een lijstje met ideetjes voor de visite gemaakt, daar staat op, klei, poppenspullentjes (slaapzakje enz) dvd, stiften etc. Heb de zoekmachine al gebruikt maar vind niet echt iets.. Jullie Misschien leuke ideeën? Prijs Maakt niet uit.. Bedankt! Liefs x

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Iets voor buiten? Speelhuisje voor in de tuin of, meer voor het seizoen, een slee? Of een (loop)fietsje ofzo?

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    tuinhuisje is leuk idee! Slee en Loop fiets heeft ze al..

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Little people poppenhuis?
    Poppenwagen
    Tuinhuisje

5. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Wij geven onze dochter altijd een feestje.. 's Ochtends krijgt ze wat kleine kadootjes (kleding vindt ze erg leuk), ontbijt op bed, lekker hangen tot de visite komt, mama maakt een supermooie taart waar ze al weken naar uitkijkt, ze mag kiezen wat we eten..
    Kadootjes krijgt ze dan al zoveel, dus wij geven liever iets door het jaar heen zeg maar..

6. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Zag in het intertoys boek een ijsmaakmachine of 1 voor smoothies en nog wat andere dingen mbt eten. Pagina 66/67. Zie alleen dat die voor oudere kindjes is, maar misschien er met begeleiding mee werken?? Geen idee hoor!

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    een groot speelset van playdoh
    hondje om mee te wandelen of met mini bench hihi
    maxicosi voor pop
    verkleedsetje
    zoek boek
    nep strijkijzer

8. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dat vind ik een heel goed idee. En zo doen wij dat hier ook. We gaan iets leuks doen op de dag zelf (hebben geen familie hier in de buurt wonen) en maken er zo een leuk feestje van. Was laatst bij een feestje waar het kind zo verwend werd dat ik weg ben gegaan. Kind heeft er niets aan en de ouders of gevers van de cadeau's staan te glunderen omdat ze zo'n groot cadeau kunnen geven.

Niet mijn ding.

Dus mijn idee ... ga lekker pannenkoeken eten of een dagje naar de dierentuin.

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    play doh set, wij hebben elmo's kleurenmenger echt heel leuk.

Onze dochter is heel druk nu met haar poppenbedje en met de boerderij van duplo

Onze dochter heeft vorige week bij vrienden een spel gedaan Elefun, is vanaf drie jaar maar is voor deze leeftijd ook wel heel leuk, ze snapt het principe van de vlindertjes vangen alleen lukte het niet zo goed

10. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Toet toet garage voor julliezelf.. En dan kun je het bezoek uitbreidingen laten kopen.. ( wegen, auto's, etc)

speelgoed Vtech Toet toet Intertoys

Er zijn veeel meer dingen te koop. Op de site staan maar 5

11. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Loopfiets
    Voorleesboek
    Kleding

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Als je kindje al zoveel krijgt, zou ik kiezen voor een dagje uit. Van teveel worden kinderen niet leuker of vrolijker !

Maak er gewoon een bijzondere dag van en zorg er voor dat je kind niet verdrinkt onder de kadoos avonds....

13. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Tjah, mee eens. Vorig jaar kreeg onze dochter met Sinterklaas ook veel kadoos, dat ze de laatste kadoos niet wilde uitpakken. Opa en oma teleurgesteld, maar ik had nog zo gezegd..

Een abbonnement op bv een dierentuin/speeltuin/zwembad/pretpark in de buurt is ook leuk..

14. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Geen idee of ze het al heeft, maar een basisdoos Duplo + grondplaat. Zo'n kant-en-klaar set van Duplo(taartjes, ed.) is best leuk, maar uiteindelijk kunnen ze er vrij weinig mee. Beste aankoop hier vorig jaar december.

15. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Boh, wat krijgt ze al veel van de opa's en oma's!
    Zou dan inderdaad ook kiezen voor een dagje uit of een abonnement op een speeltuin/ dierentuin oid.

Hier heeft ze van ons een keukentje gekregen en van de rest van het bezoek spulletjes voor ín het keukentje (pannetjes, mandje met 'etenswaren', plastic serviesje etc).
    Zag in het intertoysboek van die pakketjes staan met van die 'etenswaren' voor in het keukentje, erg leuk!

16. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Ik heb mijn dochter een mooie zilveren bedeltjesketting en een bedeltjesarmband gegeven. Zo'n echt kinderkettinkje die je later weer doorgeeft aan je eigen dochter. Er zitten allemaal verschillende beestjes e.d. aan en kan ieder jaar langer gemaakt worden. Ze vind het prachtig. Ze is ook een echt meisje meisje.

17. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ik zou haar niets geven en zelf een stuk aan je huis bouwen :D Jeminee zeg en ze word 'pas' 2....

Maak er een leuke dag van. Ze heeft absoluut nog geen benul van geld/waarde enz en wat je ook geeft binnen het uur is ze afgeleid en gaat ze ergens anders mee verder... verras haar met een mooie taart (bij elke gast een stukje geven!) of ga samen slingers maken voor in de woonkamer! En ga lekker naar de speeltuin en kook haar lievelingseten! Daar kan geen intertoys tegenop!

18. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Wij hebben ons zoontje een groot bed gegeven voor zijn tweede verjaardag en hij heeft zelf geholpen met opzetten en opmaken van het bed. Meneer was koning te rijk!

19. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    - pantoffels (ze hebben nu leuke met een koe en flexibele rubberen zool bij bristol)
    - C&A tuniekje met een zelfde voor de pop
    - badschuim van sesamstraat etc.
    - servies & besteksetje
    - megahit in mijn omgeving; action knuffel met projector en zacht muziekje 5 euro in verschilllende dieren
    - het grote blauwe boek van dikkie dik met dvd 20,00 euro
    - dvd van molletje of muis
    - kralen rijgen (van die grote)
    - puzzel
    - krijt en schilderbord (Ikea)
    - heliumballon bij de feestwinkel
    - theeserviesje
    - tafeltje en stoeltjes
    - elefun (olifant die vlindertjes omhoog blaast, leuk spel)
    - playmais
    - aquedoodle (schilderen met een stift waar water in gaat)
    - tent
    - verkleedkleren

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Bedankt voor jullie reacties!! ja ze word echt verwend! en dan nog de kado's van onze vriendengroep.. daarom is het voor ons zo moeilijk!!

Tuinhuisje; Leuk Idee!! hebben een tuin van 16x16 dus ruimte genoeg! :D

Bubbel; E. krijgt ook een feestje. ;) Dit jaar is ze op zondag jarig en houden het ook die dag. Dagje weg is ook leuk! maar ik vind dat bij een verjaardag wel een kado hoort. Vind je idee van Abonnement ook leuk, Alleen durf ik daar niet alleen na toe met haar. (nog herstellen van herseninfarct en veel angst / paniek aanvallen) hadden we ook al aan gedacht! :) bedankt voor je ideetjes!!

MissT; Is duplo niet hetzelfde als die hello kitty blokken? Daar doet ze namelijk niets mee.. hihi ;) ken duplo helemaal niet. Wel van de dozen maar niet hoe het er echt uit ziet zegmaar..

Arja;
    heel leuk!! waar heb je die gekocht? :)

Johannal; haha ja erg he? mja nog veel oma's / opa's en ooms en tante's dan ben je al een eind opscheut! maar vorig jaar veel van hetzelfde gevraagd zodat ze sets compleet kreeg, dus het valt mee met die hoeveelheid.. ;t is veel van 1 ding maar niet veel verschillend. favoriete eten.? nou word hongerlijden haha mevr. eet al tijdje bijna niks ;)

marjol; groot bed heeft ze ook al! :) vond ze indd erg leuk om mee op te zetten enz! ze is er nou nog trots op! :D

mamavaneenmeisje; dankje! staan veel leuke dingen op! even wat dingen daarvan op haar "verlanglijstje" gezet.. :)

tjaa.. als ik het zo lees is E. echt mega verwend.. moeilijk hoor! wil haar toch iets geven omdat ik vind dat 't "hoort" .. moeilijk moeilijk..

Deel Deze Pagina