Wij gaan maandag op vakantie en nu zoek ik een pop die in het water kan. Mijn dochter speelt veel met poppen maar ze hebben allemaal een zacht lijf. Ik zoek er eentje van minimaal 40 cm die dus niet volloopt als hij onder water gaat. Er zal mee gezwommen worden. Speentjes zijn ook een pré dus ik kom denk ik uit op de baby born. Dat vind ik zelf niet een super leuke pop maar het is even voor de vakantie. Weet iemand een geschikte pop en is de baby born geschikt? Ik zie ook wel baby borns op marktplaats maar lees dat er verschillende type poppen zijn. Ik ken ze niet zo goed.
Hier heeft ze een hele berg poppen, 3 popjes zijn plaspoppen (2 babyborn, gekregen en van 15 jaar geleden dus weet niet of het dezelfde type van nu is) die mee in bad kunnen. Ik heb er een kleintje (plaspopje van 15 cm) bijgekocht (mini babyborn van een goedkoper merk) omdat ze graag een popje wil wassen in haar badje en dat gaat allemaal veel gemakkelijker dan zo een grote. Gewoon gekocht bij de intertoys voor 7 euro
Baby Borns lopen wel vol, maar kunnen wel in bad en hebben inderdaad ook speentjes. Ik vind ze qua prijs alleen wel net wat te duur voor 'even voor de vakantie'. Dan zou ik eerder gewoon een goedkoop popje uitzoeken (desnoods bij de Zeeman), die kunnen vaak ook best in bad.
Ik zie nu vooral de interactieve pop...wij hebben dat model, maar dan de niet-interactieve versie. En we hebben zo'n My First Baby Born (met zacht lijfje - die kan overigens ook in bad, duurt alleen heel lang voordat hij weer droog is...). Deze hebben we trouwens ook: Poppenbad met pop | Intertoys En ook nog een goedkoop (kleiner) popje van de Zeeman. Die kunnen ook in bad.
Ik vind die kleinere popjes te klein. Ik heb bij lobbes nog een setje met badpak en zwembandjes besteld en die moeten wel om bij een wat grotere pop. Maar alle baby borns lopen vol? Ik vind de prijs niet zo heel erg want we gaan een maand en ze is er echt een lang zoet mee Maar dat vollopen is jammer, dan worden ze zwaar en blijven ze lang lekken.
We hebben 1 pop paula reina Geen speen maar kan in bad. Moet alleen erna hoofd eraf😂😂😂😂 Verder geen verstand van poppen hou ik niet erg van zelf