Ja hoor tandje nummer 6 en weer verkouden/hoesten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MommyB, 4 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Zoontje krijgt nu zijn 6 de tandje en weer heeft hij verhoging is snot verkouden en hoest tot kokhalzen aan toe. De eerste X dacht ik dat het toeval was maar tandje 3,4 en 5 kwamen tegelijk en ook toen was hij snotverkouden en hoesten hij zich helemaal lam. Ik weet dat het geen symptoom is van tanden maar komt door de verlaagde weerstand. Maar had jou kindje dit ook en blijft dit dan alle tanden zo?

Ik houd mijn hart vast voor de hoektanden en kiezen :-s

2. Nureen

Nureen Actief lid

12 mei 2010
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook standaard flink verkouden bij doorkomen tandjes, Ik denk verlaagde weerstand, door bv minder goed slapen/ uitrusten icm een virus.

Zoonlief had doorkomen 2 tandjes, waterpokken en wat was ie er ziek van ! Zooo zielig.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, hier ook standaard ziek bij doorkomende tandjes. Bij de oudste liep dat altijd uit op oorontstekingen, bij de jongste wisselde dat, maar altijd ziek.

4. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Thnx dames. Waren ze dan ziek bij alle tanden/kiezen?
    Of was er een soort gewenning en werd het steeds minder erg (hoop ik stiekem)

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Toen bij de oudste de neusamandel eruit was en ze buisjes had, was ze wel nog ziek met de kiesjes die daarna nog kwamen, (4 stuks), maar geen ontstekingen meer.
    De jongste had voortdurend ontstekingen en bij haar kwamen de tanden en kiezen tussen de ontstekingen door, alsof haar lijf het regelde dat als ze zo ziek was, er geen tanden of kiezen konden komen. Daardoor wel maanden op rij ziek :(
    Maar goed, eind is in zicht: jongste hoeft nog maar 2 kiezen en dan zijn we er voorlopig van af. En tegen de tijd dat ze gaat wisselen, is ze ouder en kan ze het ook beter handelen ws :)

Deel Deze Pagina