Mijn zoontje is nu bijna 6 weken oud. Hij poept onwijs veel... vandaag al 6 luiers! Klinkt dit herkenbaar bij iemand? Moet ik hiermee langs de huisarts?
Dan is het wel veel volgens mij want bij flesvoeding is het vaak ook nog wel dat je kindje makkelijk een dag of een paar dagen kan overslaan met poepen! Mijn zoontje poept 1 hooguit 2 keer per dag en soms een dag helemaal niet en ik geef ook de fles. Maar of het echt een probleem is dat hij zo vaak poept dat weet ik eigenlijk niet.
nee precies dat flesvoeding kindjes minder vaak ontlasting hebben weet ik ook maar of het kwaad kan dat hij zoveel poept? hmm
Die van mij poept sinds zijn geboorte zeker 6 luiers per dag vol. Verschoon hem dus nog steeds veel. De eerste 6 weken heeft hij bv gehad, daarna fv. Heeft hier niets uitgemaakt dus. En hij is een vrolijk en gezond kereltje hoor. Ik maak me eerder zorgen als hij een dag weinig (1 tot 2 keer) poept haha. Dus ik zou me geen zorgen maken als ik jou was, zolang het geen waterdunne ontlasting dan is he..
Hier precies het zelfde. Geen verschil tussen de bv of fv poep en altijd meerdere malen (4-5 keer) per dag. Nu nog steeds met bijvoeding 2 a 3 keer per dag.
Nathan was ook zo'n dikke poeperd (nog steeds trouwens) Volgens mij vindt hij het lekker, krijg je natuurlijk lekkere warme billetjes van
maakt niet uit hoor, er zijn zoveel kindjes met flesvoeding die zoveel poepen. ik heb het ook bij alletwee gehad, toen ze 8 voedingen hadden poepten ze 8 x (na elke voeding) en met 6 voedingen 6 x. Terwijl ze mij ook altijd wijsmaakten dat dat voor flesvoeding veel is. Maar navraag bleek dat dit helemaal niet persé zo hoeft te zijn.