Ik heb nu al 9 maanden een sim only abonnement van Telfort. Ik heb tot nu toe maar 1x een rekening van 13 euro gekregen en de rest is niet lager geweest dan 50 euro. Ik hou mijn minuten altijd in de gaten en ben in totaal maar 1 keer 1 uur over mijn belminuten geweest. En wat krijg ik nu weer voor een rekening 85,48 Dit is toch niet normaal. Ik hou toch echt alles goed in de gaten. Maar ik heb wel eens van meerdere gehoord. Dat ze steeds van zulke hoge rekekingen sturen en dat ze heel boos hebben gebeld. En dat de rekekingen nu meer aanzienlijk zijn geworden. Wie heeft hier nog meer last of ervaringen mee?
Ik heb geen sim only maar een gewoon abb.(36,50 p.m) Ik heb vorige maand mijn buitenland beperking opgeheven om naar mijn vrindin in spanje te kunnen bellen. Ik heb haar 17 min gebeld(volgens de rekening kostte dat 17 euro en een beetje) Maar ik heb een rekening moeten betalen van 91 euro! Ik snap er niks van ,heb niet meer gebeld/gesmsd dan vorige maand (sterker nog was minder) En heb ook geen dure service nr of het cb gebeld(ook 0900nr) Maar als ik dan contact met hun opneem ,wordt er gezegd' kijk u rekening maar goed na,u zal heus wel meer gebeld hebben. Ik ben het deze maand echt heel goed aan het bij houden en schrijf alles op . Want heb het idee dat ze een beetje makkelijk geld willen verdienen.. groetjes diana
Ik heb een abbo bij vodafone. Nou dat is ook zo'n zooitje nu! Heb een abbo van 35 euro. Ik bel ook netjes binnen mijn bel minuten. Heel soms ga ik er wel is wat over heen. (lees = 5 euro) Nou had ik in April (rekening krijg ik pas in mei...lopen altijd 1 achter) volgens hun binnen anderhalve week 30 euro boven m'n bel minuten gebeld. Mijn schoonvader had gebeld (abbo is officieel van mijn man dus ik krijg geen info) en die vroeg of er soms rare nummers waren gebeld. Zij kunnen wel al mijn gegevens inzien en ik op dit moment nog niet. Tja zegt die mevrouw, er is 1 keer 10 min. daar en daar naar toe gebeld (gewoon mobiel nr.) Ok 10 min. voor 30 euro? Ik ben nog steeds aan het wachten op me overzicht om te zien hoe "achtelijk" ik gbeld zou hebben. En vodafone heeft nu nog meer problemen. Mijn verbruik staat nu nog steeds na ruim 2 weken op 0. Heel irritant, want zo kan ik het amper bij houden. Pfff.....hopelijk komt het snel goed...want hier word ik ook niet vrolijk van!
Kan je met je mobiel op internet? Zo ja, dan kan het daar wel eens mis gaan. Dan druk je net internet aan en blijft ie aanstaan en dat loopt echt heel snel op die kosten. Ik heb het goedkoopste t-mobile abbonement (al jaaaaren) en heb nog nooit problemen gehad. Kan altijd direct online zien wat ik gebeld heb, wie ik gebeld heb, hoeveel minuten ik nog heb, hoeveel smsjes ik verstuurd heb naar wie, of ik internet heb gebruikt. Gewoon alles dus. Ik zou een gespecificeerde rekening vragen, of kan dat niet met een sim only?
ik heb ook al 6 jaar tmobile, nooit gedoe gehad. een vriendin van mij heeft ook simonly van telford en hetzelfde probleem als jou, maar ze heeft nog geen actie ondernomen
heb een abonnement van telfort heb het nooit bijgehouden maar afgelopen maand ieder gesprek en smsje bijgehouden want nota's werden hoger en hoger klopte niet veel van nee toen ik specificeerde rekening vroeg gelukkig is mn abonnement bijna afgelopen en stappen we over op een sim only abonnement van ander netwerk want telfort komt mn neus een beetje uit