Wie kan mij stap voor stap uitleggen hoe het werkt? Ik heb namelijk het bestandje Elite Unzip gedownload op mijn laptop maar ik kan verder niks dan dat dat bestandje openen en verder gebeurd er niks en weet niet wat ik verder moet doen. Heb al lopen googlen maar wordt niet veel wijzer eigenlijk. Alvast bedankt.
Op zo'n website staat min of meer wat je moet doen. Ikzelf heb er geen extra programma's voor geïnstalleerd. Op de link klikken (degene die voor jou van toepassing is) en de rest wijst zich vanzelf.
Hier gisteren toevallig voor het het eerst gebruikt, maar ook niet meer moeten doen dan jessy77. Waarom heb je dat programma gedownload?
Heb je niet op de verkeerde link geklikt en een toolbar oid gedownload? Ik gebruik trouwens Kodi Helix ipv popcorn time. Is wel legaal en veel meer keuze. Werkt wel wat ingewikkelder dan popcorn time maar sls je het eenmaal door hebt valt het wel mee.
Je moet wel de addons downloaden en installeren (kwestie van een paar seconden). Je hebt legale en illegale addons. Die je van de Kodisite haalt zijn legaal. Maar je hebt verschillende sites en volgens mij ook op de site van Kodi staat stap voor stap uitgelegd hoe je dat moet doen. Ik ga nu Taken 3 kijken
Popcorntime is zoals de " piraat site " idd niet legaal Netflix maar dan gratis Taken 3 staat allang online inderdaad, op meerdere sites overigens
Ik weet niet of het helemaal illegaal is. Die addon heb ik niet van de officiële kodisite. Maar in principe mag iedereen addons maken. Het is wel hd kwaliteit dus mij hoor je niet klagen De addons van de officiële kodisite zijn iig wel legaal. Groot aanbod en meestal met nederlandse ondertiteling, wat bij popcorn time regelmatig ontbreekt.