Al weken heb ik elke dag last van hoofdpijn en af en toe wazig zien. Ben 2 weken terug bij de ha geweest hiervoor, standaard riedeltje hoofdpijndagboek invullen. Dit gedaan maar hier wordt niks duidelijker van. Nou had ik in mijn zw.schap en daarvoor een te hoog prolactine (5 a6 keer hoger dan zou moeten) en heb ik een mri gehad om tumor uit te sluiten. Was niks op te zien gelukkig, maar nu met die hoofdpijnklachten past het wel bij zo'n tumor (trouwens wel goedaardig als dat toch zo zou zijn) Nu dus naar de neuroloog en gelukkig kan ik 4 dec. al terecht. Maar toch wel spannend... Mijn vriend zei al of hij zich zorgen moest gaan maken, ik zeg niet doen nergens voor nodig, maar stiekem....... Wat kan ik verwachten, iemand ervaring mee??
Niet speciaal daarmee, maar wel met de neuroloog voor mijn hoofdpijn. Na het bijhouden van een dagboek bleek bij mij wel dat ik wel degelijk hevige migraine had (ha beweerde altijd van niet) heb toen medicijnen gekregen en moest af en toe terug voor controle. Verder niets gebeurd van scan of iets dergelijks. Sterkte en hopenlijk valt het mee!
Hier ook een neuroloogganger. Heb sinds een jaar de diagnose clusterhoofdpijn gekregen! Balen maar gelukkig wel een diagnose met voor zover mogelijk pijnbestrijding. Je hebt de scan al gehad. Die word waarschijnlijk met je doorgenomen ( best intressant hoor om je hersenen te zien ) en dan worden ook je klachten besproken en hopelijk ook een diagnose met de nodige medicatie als t nodig is veel sterkte meid. Laat je weten wat er uit is gekomen?