Volgende week komen ze hier glasvezel aansluiten. Zowel beneden als boven. Dit betekend dus dat de monteur ook in de slaapkamer moet zijn. Nu vroeg ik me af of iemand toevallig weet hoe lang ze dan ong boven bezig zullen zijn? Voor het totale aansluiten staat namelijk 2 uur! Ik vind het alleen eigenlijk geen prettig idee als er een vreemde kerel een hele tijd alleen boven, in onze slaapkamer, is. Maar ja, om er nu als een politieagent heel de tijd bij te zitten...... Als dat een kwartiertje is vind ik dat niet zo'n punt Iemand dit ook gehad?
euhm geen idee hoe lang zoiets zal duren, maar als hier zoiets is dan ga ik gewoon op de bovenverdieping zogenaamd wat doen en als ie naar beneden gaat ga ik ook naar beneden Hier in de slaapkamer staat verder niets bijzonders, zou er wat waardevols staan oid zou ik dat even wegzetten. Mij maakt het nooit zo uit als ik mensen achter zn reet aan loop
haha wat ga je doen dan? Snap het niet helemaal heb je waardevolle spullen in de slaapkamer? Zo ja haal die eruit, man boven aan het werk jij lekker beneden thee/koffie en zp'en.
Ik vroeg me dus al af of ik me niet aanstelde...... Nee, geen waardevolle spullen hier maar ondanks dat voelt het niet helemaal lekker. Ren kwartier boven iets doe. Lukt me wel maar omdat nu een uur te doen, incl zoon dan ook boven bezig houden is lastiger.
Wahahahaha, nou inderdaad. Ik zou er gewoon vanuit gaan dat die beste man gewoon zijn werk wil doen ( zoals héééél veel monteurs dit doen ), en af en toe eens even kijken. De tarzans en balletjes niet op het nachtkastje laten liggen, en er is niks aan de hand.
Oh ik zou me echt nergens druk om maken, maar de man gewoon alleen in de slaapkamer laten hoor. Ik zou me daar helemaal niet ongemakkelijk bij voelen en zou die man ook geen ongemakkelijk gevoel willen geven door hem contant in de gaten te houden.
Haha dat zou wel heel erg zijn als hij dat doet Maar mm vriend werkt ergens waar ze meubels bezorgen en hij verteld dat sommige collega's soms stiekem wel in het nachtkastje kijken.. Dat vind ik zoooo aso!! Dat kan gewoon echt niet!!! Maar er zitten er dus bij die dat wel doen... Dus alle spullen die niet gezien mogen worden gewoon opbergen,
Nou ik heb anders op tv gezien dat er mannen zijn die dit doen hoor, dus zo'n gekke gedachte is het niet. Mensen kunnen rare dingen doen.
Dan ga jij gewoon lekker je badkamer poetsen of stofzuigen boven op het moment dat hij daar bezig is.
Natuurlijk! Maar er zitten overal 'rotte appels' tussen. Moet je dan ook maar in de keuken gaan staan van een restaurant om te kijken of de kok niet in het eten spuugt? Of je kinderen niet meer buiten laten spelen omdat er enge mannen bestaan? Ik geloof daar niet zo in, heb graag een beetje vertrouwen in de mensheid
Tja, en dan doet ie dat maar. Als hij daar op dat moment behoefte aan heeft.......... Gewoon je bed verschonen als hij weer weg is . Beddengoed op 90 graden.
hahaha kom niet meer bij. Hier had ik 5 man 6 weken lang op de eerste en tweede verdieping. Na een tijdje hoorde ze er gewoon bij
whahaha leuk topic op de vroege ochtend...maar om ff op ts terug te komen. Ik vond het ook niet prettig hoor, maar denk dat ze snel hun werk doen en weer weg gaan hoor! Wat ik deed....de babyfoon aan laten staan Zoon slaapt bij mij op kamer... ghehehe...zo kon ik mee luisteren. En weet je het valt mannen idd niet op hoe je kamer eruit ziet......ze komen om te werken. (oke rotte appels heb je altijd...maja)