Onze dochter word bijna 2 jaar en we wilden haar een poppenbedje geven op haar verjaardag. Iemand ervaring met 1 van deze twee bedjes? Het Egmont toys poppenbedje of het Smallstuff Rosaline poppenbedje. Voor/nadelen? kwaliteit? Andere suggesties?
Het belangrijkste is dat de pop er goed in past en je kindje er zonder moeite bij kan. Ik denk dat ieder willekeurig poppenbedje werkt. Ik zou zelf nooit voor zo’n duur bedje gaan. Die onderste ziet er heel gaaf uit, maar voor dat geld koop ik liever iets anders. De enige reden om daarvoor te kiezen is dat t mooier in je huiskamer staat. Denk dat er qua spelen weinig verschil in zit. Maar zelf geen ervaring met poppenbedjes. Pop ligt gewoon bij m’n dochter in bed. Op haar kleine slaapkamer is weinig ruimte voor een bedje en ik wilde niet nog meer in de woonkamer hebben staan.
Hier ook een Ikea bedje en die gebruikt ze veel, maar ze zou graag willen dat je het bedje kan wiegen. Volgens mij kan dat eerste bedje dat? Mijn dochter zou die kiezen dan
Wij hebben er eentje van €1 bij de kringloop vandaan, kind mocht helpen schilderen en inmiddels speelt d’r zusje ermee Zou dus ook nooit zoveel geld er aan uit geven.
Ik zou ook gaan voor een ikea bedje. Mocht het een groot succes zijn kun je altijd nog voor een duurdere variant gaan.
Geen ervaring met de poppenbedjes die jij plaatst. Hier heeft ze een goedkoper schommelwiegje waar ze nog elke dag blij mee is. Zit er vaak op haar knieën naast, zingt een liedje en wiegt de pop in slaap. https://www.lobbes.nl/speelgoed/houten-speelgoed/houten-poppenspeelgoed/detail/5210595-houten-poppenbed Deze heeft onze dochter