Dikke zucht, zondag ben ik jarig en manlief heeft geen idee wat hij voor kadootjes moet kopen. Ik ben ook inspiratieloos. Zul je zien, een week nadat je jarig bent geweest heb je genoeg ideeën. Ik heb wel een hobby, maar dat is specifiek spul, dat weet hij niet wat hij daar voor moet kopen. Jullie ideeën? Dacht zelf een leuke tas, cowboysbag idee, maar die vind ik echt te duur. Iemand een leuke goedkopere vergelijkbare variant? Pandora bedel zal hij ook vast kopen maar dan houden mijn ideetjes al op . Ben benieuwd ...
Hem gewoon duidelijk aangeven wat je wilt hebben voor je hobby? Tenminste dat vind je leuk, kun je gebruiken en je bent geen klein kind dat het echt speciaal een verrassing moet blijven toch? Tenminste ik ben heel blij als ik echt iets krijg wat ik wilde (wel of geen verrassing meer), als ik daarvoor echt concreet aan moet geven wat het is: dan doe ik dat Samen shoppen en dan een leuke tas uitzoeken? Moet toch echt je stijl en smaak zijn.. Zal ook voor de meeste mannen niet makkelijk zijn zonder specifieke opdracht
Portemonnee, leuke armbandjes, amandel crème en douchespul van Kneipp, nieuwe portemonnee. Dat staat op mijn lijstje . Geurkaarsjes ook altijd goed (Ikea!)
Voor je hobby op een webwinkel je winkelmandje vol stouwen met dingen die je ervoor wil hebben. Daarna je man achter de computer zodat die daaruit kan kiezen (eruit gooien wat het niet wordt) en dan bestellen en afrekenen. Krijg jij wat je graag wil hebben en blijft het toch een soort van verassing.
Wat is t budget ongeveer? Misschien zou je met hem naar de winkel kunnen gaan voor spullen voor je hobby zodat je in elk geval weet dat je de goede spullen krijgt. Tassen heb je in alle soorten en maten en in alle prijsklassen. . Ik heb vorig jaar voor de kerst ook een mooie tas gezien (219 euro) heb verdere gezocht en kwam een beetje iets vergelijkbaars tegen maar dan merkloos voor een Euro of 40 dacht ik. Of je zou een cadeaubon kunnen vragen voor bijvoorbeeld de winkel van je hobby spullen of een kleding/tassen winkel o.i.dm waar je graag komt. Maar zulke dingen blijven altijd moeilijk.
Haha, ik zou juist zeggen Pandora, maar dat gebeurt sowieso al. Hier krijg ik op mijn verjaardag vaak een duurdere bedel. Verder heb ik vorig jaar een mooie keukenmachine gekregen. Die wilde ik ook echt graag hebben! Dit jaar kreeg ik een babyfoon, haha. Ik wist het echt niet en we hebben er toch eentje nodig.
Heb de hobby nog niet zo lang dus wil er ook nog niet teveel geld aan uitgeven, en hij gaat vanavond de stad in en dat spul is eigenlijk alleen online verkrijgbaar Nee hoor, hoeft geen verrassing te zijn in die zin dat hij het allemaal zelf maar moet uitvogelen. Maar het probleem is dat ik echt niks weet op die tas en bedels na. Hij wil graag iets meer ideeën zodat hij kan kiezen
Een lekker geurtje? Iets nieuws in de vensterbank? Iets moois voor op tafel? Een bon om uit eten te gaan? Een bon van een mooie woonwinkel? (Ik ben gek op bonnen) Een kledingcheque? Iets moois voor in de tuin? Mooie lantaarn? Vogelhuisje? Bloembak? Tuinbankje? Ligbed? Parasol? Een abbonnement voor een tijdschrift? Een dagje sauna? Een keukenmachine, citruspers of iets anders voor in de keuken? Een fitnessapparaat voor thuis? Een stoomreiniger? Kruimeldief? Een aanvulling op servies? Bijv. Kopjes van een of ander leuk merk (bijv. Pip)
Dit! ik zou dan het winkelmandje lijstje uitprinten en zeggen hier wil ik graag wat van hebben. kan hij kiezen of hij het ophaalt ergens of online besteld.
Een bon van Riviera Maison kan ik idd wel vragen. Vorig jaar heeft hij daar eea van gekocht maar dat ging hij niet weer doen zei hij
Wij geven elkaar meestal een uitje kado, heb je allebei iets aan. en het is altijd een verrassing waar we heen gaan. Dus de ene keer een weekendje weg, de andere keer een gezellig luxe etentje. Een sauna dagje of een leuk dagje uit naar een museum. Als ik iets graag wil hebben koop ik het namelijk meestal gewoon al.
Dit! Wij geven elkaar geen cadeautjes meer voor de verjaardag omdat het een heen en weer begeef is we zijn een maand na elkaar jarig. Van schoon ouders krijgen we altijd bon van ons favo restaurant en zou vieren we altijd beetje samen.
Hier ook 1 1/2 maand na elkaar. Maar ik vind het juist altijd zo gezellig die kadootjes . Het liefst zoveel mogelijk pakjes, mogen de kids dan verstoppen en aanmoedigen met zoeken ...
Ik zou voor de window vac van Kärcher gaan als het budget onbeperkt is hihihi. Vriendin heeft hem sinds kort en ben wel licht jaloers erop
Die zijn niet zo gek duur toch? Heb ff zitten kijken maar je hebt dan weer verschillende types. Wat moet je dan hebben hè ?